Haha ja ik ben bij mijn ouders dus maak er optimaal gebruik van
Mijn kat is echt onrustig.
Misschien is ze nerveus of ze een cadeau van mijn ouders krijgt.
Ik heb voor het eerst in mān leven geen kerst gevierd en mis het totaal niet eigenlijk.
Heb echt een mega leuke kerst gehad met een vriendin, echt de hele dag alleen maar gegeten, gedronken, spelletjes gespeeld en zoveel gelachen
En bonus: niet eens een kater
Gelukkig maar! Hopelijk was het gewoon een kapotte brandmelder.
Pfff oke, ik ben aangekleed en opgemaakt. Wat nu? Denk maar dat ik mijn wietplantage in de Sims ga uitbreiden
Doet Lush dit jaar aan sale?
Ik heb zelf deze: https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/605739. Vind m erg fijn, redelijk āsimpelā maar hij doet echt alles wat ie moet doen! Hij houdt heel precies je wandelingen bij, bij oefeningen op een matje moet je wel eerst aangeven wat voor activiteit je gaat doen voordat ie begint met bijhouden, maar dat is met de meeste volgens mij. Heb hem uitgekozen omdat ie redelijk klein is en fijn om je pols voelt, ik hou niet zo van echt grote horloges.
Ik ging een spiegel ophalen voor de sportschool/woonkamer via mpā¦ maar wow had me echt vergist in hoe ver het was! Bijna 1,5 uur onderweg geweest
Ik ga vanavond met mān date/bijna-vriend (geen idee meer hoe ik hem moet noemen haha) bij een ander stel eten. En die heb ik dus nog nooit gezien en ik vind het zo ongemakkelijk. Zit ook te hele tijd te twijfelen of ik iets mee moet nemen ofso van een fles wijn of ietsā¦ Vind het aan de ene kant stom om met niks aan te komen maar aan de andere kant ook weer suf om met chocolaatjes en wijn aan te komen.
Was net aan het appen over vanavond en vroeg aan mān date of ik nog ff een fles wijn ofso moest halen. Zegt ie ānou denk dat we wel genoeg alcohol hebben hoor voor vanavondā. Ja dat bedoelde ik niet
Geen idee, de lijst die ik online kan downloaden is best groot. dus ik ga gewoon even neuzen daarin, denk wel dat ik al een heel eind ben
Mān moeder zegt net; huh, is toch niet mislukt.
Maar ik dacht dus dat het echt hard moest worden
Wist ik veel dat het een soort mouse is.
Ja klopt! Ik ben eind vorig jaar, begin dit jaar naar een neurloog geweest met mijn problemen. Uiteindelijk concludeerde hij dat een slaaponderzoek bij mij geen zin had. Hij heeft toen nieuwe medicijnen voorgeschreven die ik sindsdien gebruik. Ze werken niet zo goed als mijn oude medicijnen maar ik voel me overdag veel beter en ik eet ook niet zoveel meer.
Sinds kort gebruik ik het forum spijkermatje in combinatie met mijn medicatie en ik slaap eigenlijk best een soort van prima! In ieder geval beter dan een tijd geleden
Oh wat fijn!! Gaat dat om die flare audio calmers?
Ik denk dat het nooit kwaad kan om iets mee te nemen hoor! Is ook niet suf toch, juist lief?
Ik zou iets meenemen, al is het maar een fles wijn idd. Het gaat om het gebaar toch? Zelf kom ik niet graag ergens aan met lege handen (zeker als er uitgebreid voor me gekookt wordt) maar dat is persoonlijk natuurlijk
Ik was net bij de grote toko en het was heerlijk rustig. Kon gewoon een uur rustig voor de schappen staan om te zoeken wat ik nodig had, zonder dat er mensen omheen stonden te dringen. Ik wil echt voor altijd alleen op kerstdagen zelf boodschappen doen.
Yes!
Ik ga stuk. Ik kijk bridgerton een serie wat zich afspeelt in 1800 een comische romantische serie ofzo. En ze zijn op een debutanten bal en ik denk huh ik ken dit nummer. Spelen ze thank you next van Ariana
Haha, ik wil die ook nog zien! Wel aanrader?