Wat je even kwijt wil #46

Ik haaaaaat voicememo’s op whatsapp echt zo erg en ik stuur die ook nooit terug, in de hoop dat mensen de hint snappen en gewoon gaan typen maar nee, de voicememo’s bliiiiiijven maar komen. Ik wil gewoon m’n serie kijken ipv naar je luisteren. :triumph:

15 likes

Oooooo ik ben nu de BZV kerstspecial aan het terugkijken love it hoor

2 likes

Godver waarom kan ik niet slapen.

Fijne tweede kerstdag, hier begon het ook lekker dat we wakker werden van een alarm. Eerst dacht ik nog is het de eerste maandag van de maand, maar 12 uur 's middags zou het sowieso niet zijn bedacht ik me toen :joy:
Toen m’n vriend ook maar wakker gemaakt en die had ff gekeken maar niks te zien /ruiken en het was ook niet ons eigen alarm. Maar toch vervelend wakker worden zo gestrest!

Misschien kun je een kaartje in de bus doen? Of als jullie iets gebalken hebben of zo voor kerst een stukje bij haar voor de deur zetten?

1 like

Ooh ja, die vind ik ook zo kut!

—-
Katten zijn echt eikels soms. Omdat de mijne eten willen zijn ze heel vervelend. Stond er net
1 het douchegordijn af te likken (?) bijvoorbeeld.

Uhm moet dat “beslag” van de tiramisu niet helemaal stijf zijn na 12u in de koelkast?
Want anders ben ik echt een mislukkeling… het is nog altijd vloeibaar nu.

Denk dat ik maar een viennetta ga halen :joy:

1 like

Doet mijn kat ook, die gaat aan dingen van plastic likken. Om zo aandacht te vragen en eten te krijgen.

Iedereen ligt nog in bed maar ik weet dat er nog maar heel weinig melk is dus ik sta vast op voor een kopje koffie :smiling_imp:

17 likes

Ja, dat doen ze hier dus ook. Of ruziemaken en over mijn hoofd heen lopen.

2 likes

Ohhh m’n moeder is echt een trut. Terwijl ik eerst braaf ga douchen scheurt die meid ongewassen naar beneden om koffie voor zichzelf te maken.

8 likes

Jep hier ook. En de laatste week, twee weken gaat Perry ook helemaal naar beneden (al is hij boven of op zolder) en dan keihard zitten mauwen. Ook echt een aandacht ding.

1 like

Denken jullie dat er vandaag markt is?

Nee

Hier was de markt verzet naar woensdag vanwege kerst. Zou even je gemeente site checken of markt site.

Zitten er geen waterdruppels op? De mijne likt ook graag de waterdruppels van de douchedeur. Of zelfs van m’n been als ik niet snel genoeg afdroog.

Kan het nergens vinden, dus ga er vanuit dat het gewoon niet doorgaat. Geen zin om voor niets daarheen te lopen.

Oke moet aan de bak voor de kerstbrunch :sleeping:

Mijn kerst ‘verplichtingen’ zitten er sinds gisteravond al weer op. Genieten van niks doen de komende dagen. Ben zooo kapot moe, alle vermoeidheid komt er een beetje uit van afgelopen maand.

7 likes

Ik heb gewoon nog steeds last van mijn kater van kerstavond, en ik moet zo alweer werken.

5 likes