Ah gets kan me voorstellen dat het schrikken is. Ook wel gek dat het nog rondzwerft. Maar wat moet dat familielid er dan mee? Kan je niet rapporteren of iets van het platform zelf vinden om dit te melden?
Nou, kaasfondue eet ik ook niet meer. Hele avond al misselijk/naar.
Ik zag net op de insta van kylie Jenner een story van haar in een super strakke rode latexachtige jurk.
En ik vraag me echt af hoe ze die in hemelsnaam heeft aangekregen, ook met hulp vind ik het nog knap haha.
Ik zou het wel een fijn idee vinden om dat te weten. Stel dat het wel iemand is die zich voor doet als hemā¦? En voor bekende van hem lijkt het me ook niet chill om dit te zien. Maargoed ik weet het echt niet eigenlijk, vandaar dat ik het hier post. Ben even helemaal ontdaan namelijk. Maar als jullie zeggen van yo vertel het niet, dan doe ik het ook niet.
Ik zou het bij het platform melden denk ik. Dan kun je het daarna altijd nog vertellen maar is het hopelijk weggehaald. Wel echt naar zeg.
Oh nee, dat vreselijke kind
Dan liever love actually
Er gaat al bijna twee uur een brandalarm af bij de buren twee huizen verder en naast dat het irritant is maakte ik me opeens toch wel zorgen, vooral omdat er niemand open deed/thuis lijkt te zijn?
Ik heb net toch maar de politie gebeld voor de zekerheid en die komen nog even langs.
Hopelijk is er niks aan de hand.
Mijn buurman is een paar maanden terug overleden.
Liep net met de hond en zag mijn buurvrouw alleen voor de tv zitten.
Ik vertelde dat aan mijn man en die zei dat ze net zo goed net thuis kon zijn van kersteten bij haar kinderen.
Maar had wel even een brok in mijn keel ik hoop zo dat ze niet alleen was vanavond.
Mijn kat sloeg me in mijn gezicht omdat ik nog op mijn telefoon lig te lezen in bed en hij wil slapen.
Wat gezellig
Op dvd of was het op tv?
Ik vind het echt koud vanavond. Lig onder 3 dekbedden en met hoodie aan in bed en heb het nog koud
Mijn vader heeft roast beef mustard pringles en oh my god wat ranzig
Ik moest zelfs de autoruiten krabben, zo kooooud
Ik vind het dus echt heerlijk om met een trui aan te slapen haha
Het kan ook heel koud worden in mān slaapkamer, ik denk dat er nu Ā±12 graden is, maar ik slaap dan in joggingbroek of legging en als het nog kouder wordt met trui erbij
En dan als een burrito in de deken gerold en ALSNOG mān ventilator aan. Logisch
Dat klinkt wel eng inderdaad! Misschien zijn ze ergens anders kerst vieren en weten ze zelf ook niet dat het afgaat? Hopelijk geen brand! Goed dat je de politie hebt gebeld.
Jaa slapen in een trui is zo lekker! Zeker als ik alleen op mān zolderkamertje zonder verwarming slaap. En dan het liefst nog met een capuchon op haha.
Had een leuke eerste kerstdag. Superveel met mn nichtje gespeeld maar was de energie waard. Nu ben ik nog bij mn ouders en zij kijken roue verveer. Blah 1 keer met mn ex geweest uit verplichting, en kon geen lach vanaf.
O nee ik vind het juist helemaal niet fijn om met trui te slapen, haha.
Shit ik moet zo nog naar huis fietsen echt geen zin in