Wat je even kwijt wil #46

Wow! Best wel gaaf! Gefeliciteerd! :grinning_face_with_smiling_eyes: Deze kerst zul je dan niet snel vergeten!

1 like

Haha Youp de "Gooische Apollo’ en “reutelende oldtimer” noemen, prachtig

ZE kijken nu the shining, #ikdoenietmeermee ik ga meiland terugkijken

2 likes

Op je werk of in je privé?
Klinkt lastig

Snap ik, lijkt me een rare situatie.

Heftig. Kun je er verder met iemand over praten?

Ik had tijd terug gepost over kerstkado die voelde als doosje van mijn favoriete sieradenmerk. Ik had gelijk. Dat hij het gekocht heeft :scream:

Wel net te klein dus moet het omruilen voor andere maat maar het is zo mooi.
Ben echt net een ekster af en toe. Als het maar glimt.

22 likes

Wow wat heftig. Veel sterkte/succes.

1 like

Een veels te uitgebreide brunch voor mezelf gemaakt vandaag dus zit nu nog aan de wafels en aardbeien.
Dat 3 gangen menu wat ik had bedacht dat is dan maar voor morgen. Nu lekker met wat tijdschriften en een glas wijn op de bank.

5 likes

Heb ik een hele fles wijn op? Ja

12 likes

Dat het kerst is vind ik niet tellen als jij iemand graag zou willen bellen om je verhaal te doen. Zeker omdat jet als helemaal niet fijn ervaart.
Let goed op jezelf, sterkte.

5 likes

Vrolijk kerstfeest iedereen! Ik hoop dat iedereen er nog een beetje van kan genieten. Als dat niet lukt, knuffel voor jullie.

5 likes

ik zet nu de all you need is love kerstspecial aan, laat het huilen beginnen. merry christmas :wine_glass:

8 likes

Ben het met @Nox eens. Er zijn uitzonderingen, vooral bij zoiets. Maar veel sterkte! Dikke knuffel! Hoop dat je het een soort van los kunt laten

1 like

Dat klinkt erg heftig. Sterkte!

En anders gewoon bellen!!

Ik heb voor het eerst in mijn leven Home Alone gekeken, weet eigenlijk niet hoe het kan dat ik dit tot nu al mijn hele leven ben misgelopen. Morgen deel 2 bij het kerstontbijt.

27 likes

Deel 2 is nog beter.

7 likes

Mis je niets aan, vind het echt rot films haha

4 likes

Ik schrik me helemaal rot. Ben wat aan het swipen op (even weggehaald) en ik kom een jongen tegen die 7 maanden geleden is overleden
 Iemand enig idee hoelang zo’n account “actief” blijft? Hij had namelijk een vriendin en het lijkt me sterk dat hij dat destijds gebruikte. Account zou dus ± al een jaar ongebruikt zijn, kan het dan nog voorbij komen? Lijkt me toch dat dat na enige tijd op inactief moet komen? Ben nu bang dat iemand zich als hem voor doet. Bah wat een nare situatie. Ga zondag maar even een familielid van hem bellen (wil ze daar nu met kerst niet mee lastig vallen) maar ik wil ook niet dat eventuele kennissen van hem dat account tegen komen. Heel naar :open_mouth: