Wat je even kwijt wil #46

gewoon doen je kunt m altijd nog verwijderen
bombass selfies horen gedeeld te worden

20 likes

Selfies krijgen bij mij altijd de meeste likes, dus volgens mij vinden mensen dat juist leuk!

Daarnaast is het jouw insta, dus jij bepaald!

4 likes

Wie heeft er een goed recept voor iets op een toastje?

Wil voor o&n wat maken maar ik heb totaal geen inspiratie. Iets van een slaatje oid

Omg I feel you! Wacht al 3 dagen op een :star:

2 likes

tonijn salade.
geiten kaas met honing of vijg.

1 like

M’n oma wou me een nieuwjaarscadeau geven (geld) maar ze had niet genoeg cash dus toen kreeg ik haar bankkaart mee om het via internetbankieren thuis te regelen, alleen moet die kaart natuurlijk nog terug nog haar, dus ik zei “oh, die kom ik morgen wel brengen dan”, zegt zij: “ja, zeg thuis maar dat je nog bananen moest halen” (ik doe haar boodschappen normaal).
En daarna waren we in de keuken met m’n opa, zegt mijn oma nog eens heel subtiel tegen mij: “jij komt morgen die bananen dan brengen hĂ©?”
Moest er achteraf in de auto zo om lachen, al die geheimzinnigheid alsof ze een drugsdeal heeft geregeld.

83 likes

Brie met een walnoot en honing
Filet americain

1 like

Iemand wilde mijn plannen dwarsbomen voor eigen gewin maar daar heb ik lekker een stokje voorgestoken. En ja ook puur voor eigen gewin maar idc.

3 likes

Mijn moeder die maakte voor toastjes altijd kaassalade. Helaas kan ze dat nu niet meer maar was altijd een hit op verjaardagen. Weet eigenlijk niet wat ze er in stopt maar recept staat vast online.

Ik heb vandaag mijn stappendoel weer eens gehaald. Wil mezelf echt weer motiveren om iedere dag m’n stappendoel te gaan halen. Gelukkig zorgt crime junkie dat het een stuk spannender word.

3 likes

5 likes

Ik ook niet!

Nou, om heel eerlijk te zijn ben ik tevreden met weinig hahaha. Lig onder mn nieuw gekregen kleedje en met mn gekregen sloffen aan op de bank te Netflixen. Heerlijk!

1 like

Ja zo kan het ook. Al maakte ze het wel vers en niet van joooooooohma

1 like

Fun fact ik ben jaren geleden naar bed geweest met die jongen die eerst in die reclame zat echt verschrikkelijk

Altijd als ik nu joh ma zie denk ik aan hem

4 likes

Omg ik wil dit

1 like

Niet echt een slaatje maar ik vind dit heel lekker!

1 like

Moet nu echt denken aan deze vent

25 likes

@tijgerlelie hummus en mahummara

1 like

Hahahahhahahahahs

Hahah awhh

Ik heb als troost al allemaal andere koekjes gekocht dus beter van niet!

1 like

omg een huisgenoot van mij doet alsof hij deze uitspraak bedacht heeft maar het is dus gewoon van een meme???

11 likes