Wat je even kwijt wil #46

ja het is echt net snoep maar dan verpakt als fruit

2 likes

Jaa zo zoet fris en jelly achtig :heart_eyes:

1 like

Smaak 10+
Textuur -10

6 likes

@Zoeva Nee maar een ding. Iets waar ik het niet mee eens was maar ja hè, whatevs. Maar vind het vervelend dat ik nu niet de kans gepakt heb om aan te geven wat mij stoort.

7 likes

Ben ik van die vuurwerkherrie met o&n af, gaan de kerkklokken een kwartier luiden om middernacht. :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ah ben je wel na 15 minuten van af!

1 like

Dat is waar. Hopelijk slaapt m’n kind er lekker doorheen. :crossed_fingers:t2:

M’n ice tea was omgevallen, heel die zak nat en kapot en beker half leeg. Wilde ik aangeven in de app maar moest een foto van het beschadigde item toevoegen en had de zak al weggegooid. Dus heb maar gezegd dat er iets ontbrak zodat ik geld terug kreeg.

1 like

Ik ben gewoon een avond alleen thuis :scream:

7 likes

Een exdate heeft mijn linkedin bekeken en nu ben ik bang dat hij weer contact met me gaat opnemen :unamused: waarom zijn het nooit de mensen waarvan je het stiekem hoopt maar altijd die mensen waarvan je het bestaan liever was vergeten

2 likes

Ooooh hemels :heart_eyes: Kan me dat niet eens meer herinneren. Wat zijn je plannen?

1 like

Gewoon de volgende keer op terugkomen, en dan kan je ook nog vertellen wat je er zelf allemaal van vindt. Lucht vast op!
Geniet van je :fries:

2 likes

Ik ging gister langs een vriend van me en hij kreeg nog geen half uur nadat ik binnen was een insult. Ik heb nog nooit in m’n leven 112 moeten bellen zelf voor zo iets. Uiteindelijk hebben we de uren daarna thee gedronken en croissantjes gegeten in bed.

We hebben besloten de afspraak maar even over te doen 8 januari :laughing:. Ben nog wel een beetje ontheemd of zo.

(Hij heeft een hersentumor en is bekend met insulten)

4 likes

Omg ik dacht eerst insult als in belediging. Vond 112 bellen al overdreven.

Maar jeetje wel heftig!

6 likes

Oef, dat is heftig!

Nee nee, al had ie ook gewoon op een andere manier aandacht kunnen vragen natuurlijk

Ps: dit is een grapje hoor (die hij zelf ook maakte)

3 likes

@Soy.peor ik heb cacio e pepe gemaakt, maar het is per ongeluk pepe e cacio geworden. M’n muil staat in brand, maar het is wel echt lekker!

7 likes

Hahah dat hoort! Wat leuk dat je het gemaakt hebt en lekker vind. Ik ga morgen een stuk pecorino halen en dan een cacio e pepe pakketje maken voor mn date. Deels als cadeau voor hem maar ook als cadeau voor mij heheh

1 like

Heb mezelf juist lekker voor lul gezet in een ander topic het lijkt net alsof ik heel dom ben

Maar misschien is dat ook zo ik weet het niet meer

1 like

Ik post sinds m’n zestiende ofzo eigenlijk nooit meer selfies want dan voel ik me een narcist, maar heb onderweg naar kerstdiner in de auto echt een bombass selfie gemaakt nadat ik even wilde checken hoe m’n haar zat. Nu wil ik hem eigenlijk wel heel graag posten op insta stories maar dan schaam ik me dus een beetje. Dus ben ik door een lijst aan het gaan om m’n verhaal te verbergen voor bepaalde mensen, wou dat ik meer schijt had in het leven.

3 likes