Wat je even kwijt wil #46

Gelukkig staat je profiel open, dat scheelt weer zoeken. Maar ik weet zeker dat je niet de enige bent dus geen zorgen. :upside_down_face:

2 likes

En ik spreek geen patat voor Brabanders

2 likes

HET IS FRIET

14 likes

Ik spreek geen worstenbrood

2 likes

Omg kan je je profiel ook sluiten dan???

Edit: voel me wel ineens een doelwit voor de rOvErHeId dat je dat zegt ik word spontaan nerveus alsof iedereen mijn profiel zit af te zoeken HAHAHA

1 like

Ben net, geheel in de lijn der verwachting, gedumpt door een gozer die ik zelf veel te veel kansen heb gegeven en over wie ik vet lang heb getwijfeld :joy: Nu extra zonde van de fles wijn die ik heb laten flikkeren vannacht en heb ik alleen een blikje bitter lemon om m’n emoties mee te verdrinken.

4 likes

Nee, helaas kan dat niet meer sinds de rOvErHeId de motie heeft aangenomen dat alle profielen die nog niet afgesloten zijn openbaar moeten blijven. :eyes:

Grapje :skull:, alleen geen idee hoe precies, het is vast ergens bij settings te vinden.

1 like

Tonijn salade van laplace

@Sjern @Jeg jullie hebben gelijk! I did it :blush:

4 likes

Ik kijk het NOS jaaroverzicht en ik kan wel huilen. Bijna alles maakt mij verdrietig wat ik zie.

1 like

Aaaah ik had vroeger slippertjes met een konijntje erop en als ik liep piepten ze (mijn ouders werden er gek van maar het was wel handig dat ze wisten waar ik was haha). En ik kon ze nergens meer vinden dus ik was even bang dat ik of iemand anders ze weg had gegooid maar nu appt de vrouw van mn vader dat ze ze hebben gevonden!! Ik ben zo blij.

27 likes

Voorkeuren en dan interface en dan openbaar profiel verbergen

1 like

Hmm ik snap je wel. Sporadisch kan dan wel toch?
Ik vind een profiel met alleen maar selfies altijd dodelijk vermoeiend, maar beetje balans erin brengen is best OK hoor (dan is het ook echt niet narcistisch). Vooral als je het zelf een leuke foto vindt. :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik heb morgen controle in het zkh (buikpijn ervan al dagen) en ga vanavond voor t eerst in maanden weer zonder medicatie slapen.
Komt beide toevallig zo uit, maar niet echt handig :woman_shrugging::pleading_face:

2 likes

Ik twijfel ook altijd of die van mij op slot zit, wil je eens kijken?

Hahaha, oma’s echt altijd

37 likes

Yes, verborgen!

Ze is al overleden. Het is zo snel gegaan dat het nog ff moet landen…

2 likes

Thanks

Gecondoleerd :orange_heart:

1 like