Wat je even kwijt wil #46

Nou wat stom! Hoop dat het toch nog een leuke dag wordt, en gefeliciteerd :heart::sparkles:

Ik heb net allemaal chocola en koek bij mijn boodschappen bezorgd gekregen maar kan het pas eten als mijn kind op bed ligt echt FOK deze FUCKING LOCKDOWN

21 likes

Wat stom zeg, ik zou een taartje halen voor mezelf en hem niks geven.
Blijkbaar geeft hij er niet om, dus geen taart voor jou!

Of er komt vanmiddag een sicke surprise party, het klinkt wel een beetje als het plot van een sitcom aflevering

1 like

Gefeliciteerd!!! !!! !!! !!! :partying_face: :tada: :confetti_ball: :balloon: :birthday: :clinking_glasses: :sparkles::three::zero::sparkles: :balloon: :birthday: :tada: :confetti_ball: :partying_face: :balloon: :tada: :sparkles:

3 likes

Stom!!!
Gefeliciteerd en probeer er nog een super leuke dag van te maken voor jezelf :heart::tada:

Gefeliciteerd! :heart::partying_face: Wat stom zeg dat hij er helemaal geen aandacht aan besteed. Misschien kan je een lekker taartje voor jezelf halen?

image

Gefeliciteerd @morale :tada::crown::bathtub::cake::chocolate_bar::tropical_drink:verwen jezelf vandaag!

Ik had me verheugd op een lekkere lunch, maar het is maar mwah. Ben blij dat het op is nu.
Dit moest het hoogtepunt van de enorm saaie dag worden. Helaas, te veel hoop op gericht.

Haha ik liep van de week ook al door de supermarkt met dit voorstel in mijn achterhoofd. Ondanks dat ze zo’n succes zijn op het forum heb ik ze zelf nog nooit op.

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:En wat stom! Zit er een koffie tentje in de buurt waar je een lekker warm drankje kan halen met een taart?

is dit ams?

opkopen en een forum handel beginnen :face_with_monocle: (Grapje uiteraard)

2 likes

Oh jeetje, dat is ook niet niks. Beperkt het je zicht veel? De kans is bij mij denk ik ook dat een transplantatie door omstandigheden niet gaat, maar hoop natuurlijk op wel. Al kan ik me best goed redden met 1 oog zicht tot nu toe, maar ik durf bijv nog niet te fietsen nu.
Ik hoop dat je er niet erg veel last van hebt!

Waar is dit :fearful: in mijn AH was vanochtend het bolletje-schap helemaal weg

1 like

Oh nooo dat is altijd zo jammer hè. Ik had me een keer heel erg verheugd op de avocado toast die ik had besteld en toen bleken er stukjes appel doorheen te zitten :anguished: baah wat een deceptie was dat. Misschien kan wat lekkere borrelhapjes of diner halen/bestellen en er dan alsnog een goede eetdag van maken!

1 like

Wat heftig allemaal, zeg! Ik douche dus heel vaak met lenzen in.

1 like

Sterkte :heart::heart::heart:

Mijn andere oog kan het gelukkig prima opvangen, met het beschadigde oog zag ik laatste keer dat ze het gemeten hebben nog geen 30%.

Ik kan gelukkig gewoon autorijden etc (heb mijn rijbewijs ook pas gehaald nadat ik problemen kreeg met dat oog)

Hoe gek het ook klinkt, ik ben er aan gewend dat ik niet optimaal zie.

Succes met alles!

1 like

Ik heb al 2/3 pakjes kerstkoekjes op, die waren wel lekker :stuck_out_tongue: Maar nu ook beetje misselijk van. Dus ga vanavond maar een gezonde maaltijd maken, koelkast ligt nog enorm vol.
(Ik heb wel eergisteren al besloten woensdag patat te gaan halen en jeetje sindsdien al zin in).

Ieh appel met avocado.

2 likes