Tosti uit de Airfryer
Ben echt mega chag. Zou met 2 vriendinnen oud en nieuw vieren. Nu kan die ene vriendin opeens niet meer om een vage reden en gaat de ander naar het deel van onze vriendinnengroep dat ergens anders o&n zou vieren. Ben ik ook welkom, maar dat is echt met veel te veel (miss wel 15) man. Dus nu is de optie ofwel heel corona aan mn laars lappen, of met m’n ouders samen vieren. Ben net een klein kind want kan wel janken, natuurlijk spreek ik niet met zoveel mensen af maar vind het echt kut dat ik nu met m’n ouders ga zitten
Fuck mn kleine paarse hond was net bijna dood had een hele mooie spiegel tegen de muur staan, heeft hij die op een of andere manier om getrokken. Valt dat ding op hem kapot hij heeft gelukkig niks. Zit alleen trillen op de bank
Noooooooooo Tony
Jezus wat is 2020 een kut jaar zeg. De beste vriendin van m’n moeder, die ik zie als mijn eigen tante, gaat binnen nu en enkele dagen komen te overlijden. Ze zit al ver in haar ‘bonus tijd’ maar het is gewoon zo fucking oneerlijk. Zo’n lieve, krachtige vrouw… zo omver geblazen door die kut kanker. Bah.
Ik ga mezelf volstoppen met alle overgebleven kerst chocolade.
Zo zielig
Ik heb vandaag nog ontbeten met een frambozen-limoen tartlette. 10/10 would recommend . Maakt elke maandagochtend draaglijk. Die tartlette behoort tot mijn lievelings samen met de peer-pecanfrangipane tartlette en het shortbread met caramel, macadamia kokos en witte chocolade.
Het klinkt allemaal goddelijk
vandaag word ik 30 en mijn vriend heeft helemaal niks.
ik moest hem zelf vragen om op te staan. dan had hij een DIY ontbijt klaargezet terwijl ik aan het douchen was. zijnde een kiwi, de pot yoghurt, een reep chocolade en de doos muesli (mijn dagelijks ontbijt).
verder ook geen kaart of een cadeautje (het was kerst + verjaardag in één cadeau, blijkbaar).
0/10 voor 30 worden so far.
Zo heftig. Heel veel sterkte
Nou wat stom zeg. Gefeliciteerd alsnog!
Gefeliciteerd. Het is een mooie dag om hem te dumpen. Flirty 30s it is.
Ahhh wat rot Nog gefeliciteerd en hopelijk kan je er een fijne dag van maken
Ik ben me aan het oriënteren op konijnen maar heb hooikoorts en wat andere allergieën, dus ik wil even uitproberen of ik geen last krijg van dat hooi in huis. Ga zo dus even langs de dierenwinkel maar ik heb geen idee of ze dat in kleine hoeveelheden verkopen dus heb voor de zekerheid maar even een leuk make-uppie op gedaan, word ik misschien nog gematst
ik wil je feestvreugde niet verpesten hoor, maar ben je niet bang dat je allergisch bent voor het konijn zelf? ik heb namelijk ook hooikoorts en andere allergieën en helaas vallen konijnen daar ook onder. zou zo sneu zijn als je binnenkort een lief beestje hebt en hij snel weer weg moet ivm allergie
@morale gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je ondanks de rottige start toch een leuke dag hebt!
Ah neetoch, wat rot. Volgens mij heb je over die amoebe een paar maanden geleden gepost en dat je er zo’n last van had. Destijds wist je volgens mij nog niet wat daarmee zou gaan gebeuren maar ik vind het heel vervelend voor je dat het nu deze gevolgen heeft
In ieder geval fijn dat de arts er was en ze er iets mee kunnen. Maar jeetje, lijkt me heel vervelend, zeker met zo’n op het eerste gezicht onschuldige oorzaak. Veel sterkte en succes in ieder geval
@morale Van harte gefeliciteerd! Maak er nog een feestje van want dat verdien je zeker!
Ik heb zooooo’n trek in worstenbroodjes, echt jammer dat ik tijdens mijn werk niet ff boodschappen kan doen.
Voor zover ik weet niet! Ik ben wel veel bij konijnen in de buurt geweest en heb nooit iets gemerkt, en thuis altijd veel andere dieren in huis gehad zonder ergens last van te hebben. Denk dus dat dat wel mee zal vallen, en anders vind ik het ook geen probleem om daar iets voor te slikken. Maar inderdaad een goeie om even aan te denken
Mijn broer, zus en schoonzus doen altijd heel neerbuigend over Social Media en influencers. Maar intussen weten ze er alles over en volgens mij lezen ze gewoon heel veel mee. Ze hebben gewoon anonieme accounts, die ze ook niet met mij delen.
Ik heb 1x de sneeuwmannen gevonden en daarna nooit meer Kerstkransjes waren ook al schaars daar zag ik net 3 pakken van liggen en heb ze alle 3 mee genomen