Wat je even kwijt wil #46

Koop ze allemaal en verkoop ze voor het dubbele

1 like

Omg nog beter plan.

Deed ik idd ook, ik wist het ook niet! Doe het maar niet meer, de kans dat je acantamoebe krijgt is niet groot, maar Ɣls je het krijgt is het echt heel heel erg niet leuk

hang al 30 minuten in de wachtrij bij duo. en de tijd wordt almaar langer en langer :sob:

1 like

bepies me eige hahahaa

4 likes

Roast potatoes van gisteren weer in de oven geknald met extra boter, extra zout en hele lading mayo. Life. Is. Good. (En brak)

9 likes

Ik wist wel iets. En snap ik dat dat niet leuk is. Misschien toch niet zo vaak meer doen :grimacing:

1 like

Met een oog is prima te leven! Ik heb al het grootste deel van mijn leven zicht met een oog en dat is voor mij normaal. Al heb ik geen vergelijking omdat ik te jong was toen ik mijn oog verloor. Maaarrr ik hoop dat je toch wat zicht blijf behouden!

1 like

Net als de kastjes van Sereen? Je brengt me op ideeƫn, gracias. :money_with_wings:

1 like

We kregen net nog een kerstkaart (PostNL moet het druk hebben, normaal bezorgen ze hier op maandag geen post) en er zat een mini borduurpakketje bij voor mij, zo lief. :pleading_face:

29 likes

Ik kijk ski schans springen en vraag me nou echt af hoe je aan deze kut sport begint? Lijkt me totaal niet logisch om eens te proberen met 90km per uur ergens van af te glijden en dan maar proberen te landen met die dingen aan je voeten

41 likes

21 en 28 december zijn speciaal bezorgdagen dit jaar :slightly_smiling_face:

2 likes

@Jeminae @Ohappyday heel fijn om te horen dat jullie eigenlijk alles kunnen met 1 oog, haalt wat spanning bij mij weg. Dank jullie wel!

1 like

Pff ik heb zoā€™n kraskalender en moet nog 1 ster krassen, dan heb ik een ton gewonnen. Ben al de hele dag aan t dagdromen over verre reizen en dure flessen champi, je moet wat op 4e kerstdag

15 likes

Ik heb vandaag echt teveel geld online uitgegeven maar yolo.

3 likes

Wist niet dat er mensen bestaan die die dingen niet in 1x open krassen :crazy_face:

25 likes

Je kan hem ook gelijk bij de kassa scannen zonder hem open te krassen haha

15 likes

Wat heb je allemaal gekocht? :smirk:

Wij hebben de andere ton dan, want wij moeten er ook nog maar 1. Op de andere heb ik 10ā‚¬ gewonnen, sowieso.

1 like

Oooh jij ook al! Wij hebben hier thuis ook bijna allebei een ton gewonnen! We hebben al een huis gekocht. Maar het zal wel weer een gratis kraslot worden uiteindelijk.