Wat je even kwijt wil #46

Hoe haal jij de punten daar? En heb jij dan zo’n activity tracker (of hoe je dat ook noemt) voor om je pols?

Help, mijn vriend wilde met oudejaarsavond naar z’n ouders om daar de hele avond spelletjes te spelen. Heb dat idee maar snel onderuit gehaald. Spelletjes, is hij helemaal gek geworden

3 likes

Toevoeging: de term body positivity schijnt bij zwarte vrouwen vandaan te komen en is daarna mainstream geworden. Maar dat het daar vandaan komt voegt wel wat toe aan de definitie van body positivity. :hugs:

14 likes

Ik heb dit ook en heb er mijn bioritme op afgestemd (in de mate van het mogelijke). Dus wanneer ik geen colleges of sociale verplichtingen heb, is mijn meest productieve moment tussen 17 a 18u - 03u a 04u. Voelt beter dan de zoveelste mislukking om om 7u op te staan om ‘productief te zijn’. Lukt helaas niet altijd, moet vaak genoeg gewoon de kantooruren aanhouden.

1 like

Kun je niet nog een uurtje met je arm lopen wapperen?

6 likes

Sorry ik haat spelletjes

1 like

Wat is het verhaal achter dit gifje? :rofl::rofl::rofl:

Ik krijg deze hele week al elke dag ergens een nieuwe puist. Wanneer houdt het op

1 like

Dit deed ik tijdens mijn eerste studie ook inderdaad, en werkte voor mij ook veel beter. Doe nu helaas duaal met 36 uur werken erbij 8.30-17.00. Het stomme is dat ik in een polikliniek in het ziekenhuis werk waar onder andere slaapdiagnostiek wordt gedaan. Dus ik krijg geleerd dat niet iedereen een ochtendmens is en dat dit een probleem is in de maatschappij. En vervolgens zijn onze werktijden de standaard kantooruren. Denk echt dat super veel mensen blij zouden zijn met een ziekenhuisafspraak na kantooruren en hoop dat het ooit nog komt.

3 likes

Zou dit bij die 15-jarige zijn geweest die vond dat ze recht had op een toelage van meer dan $1000 van haar moeder en geen genoegen nam met $1000?

Volgens mij is dat deze parel:

1 like

Haha ja doe dit! @Jeg toen ik nog fanatiek Pokémon go speelde had ik zelfs een schommeltje waar ik m’n telefoon in kon zetten om die eieren uit te broeden :joy: Echt erg, maar het werkt wel. Nu heb ik daar een app voor :shushing_face:

10 likes

Ik was geinfluenced door een vriendinnetje die dumplings ging maken, dus ik net voor tienen nog even snel naar de Albert Heijn om alle benodigdheden halen. Omg ik heb dit zwaar onderschat, heb nog nooit in m’n leven dumplings gevouwen, m’n dumplings zijn super lelijk en ongelijk, ik ben pas op een kwart, m’n keuken is een tering bende en ik heb geen zin om te werken morgen

26 likes

Complete savage dit what the-

1 like

Waarom heb ik mijn hoofd gehaald dat ik een KitchenAid nodig heb??

3 likes

Zou je wel denken hè?

“Brooklyn’s boyfriend’s wife” wat is dat voor introductie? :exploding_head:

Niets anders dan andere avonden, want ik ben alleen met 2 katten. :stuck_out_tongue:Dus tv-kijken, lezen, internetten, misschien teveel drinken, dat soort.
Moet overdag ook gewoon hard werken, dus ben dan ook gaar.

1 like

Ik heb voor kerst een crimibox cadeau gekregen, dus die ga ik met mijn vriend dan doen, hopelijk doen we er lekker lang over zodat de avond vanzelf omvliegt. Verder wat hapjes en lekker chill thuis, vind het helemaal prima zo.

1 like

Als ik nadenk over een nieuw jaar (New me) kom ik altijd weer uit bij van die dingen als ik wil verzorgd zijn (nagels gelakt, leuke kleding aan, geen vies haar), ik wil opgeruimd zijn en ik wil zelf ontspanning inplannen.
Terwijl ik al weet dat dit niet haalbaar is, ik er niet per se gelukkiger van word en het me veel energie kost.
Zo frusterend dat dat beeld dus zo ingebouwd zit van dingen die een volwassen, succesvol persoon heeft. Net alsof ik dat nu niet ben (volwassen en succesvol dus)

1 like

ik bracht mijn buurvrouw op kerstavond een glas cava en een stuk chocoladetaart, vanavond kwam ze langs met een hand vol mandarijntjes en een groene smoothie. leuk dit verschil :heart:

54 likes