Wat je even kwijt wil #46

Bodypositivity is gestart zodat dikke mensen niet meer gediscrimineerd worden. En nu is het meer een movement dat ieder lichaam normaal is. En iets aan je lichaam willen veranderen hoeft niet te betekenen dat je niet tevreden bent met hoe je lichaam er nu uitziet. Als voorbeeld ik ben dik maar tevreden met mezelf maar ik heb periodes dat ik extra gezond wil doen omdat ik me dan fitter voel. Dat ik dan afval is leuk maar niet mn hoofddoel.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor. Maar bodypositivity is meer dan alleen je MOET blij zijn met hoe je er nu uitziet. Het is meer een accepteer elkaar en zie een moddellen lichaam niet als de norm.

8 likes

Ik vind het zo stom dat ik vaak degene moet zijn die het gesprek start met vriendinnen. Met sommige appte ik nooit vaak maar spraken we regelmatig af, alleen nu met Covid vind ik dat niet prettig nu je niet echt makkelijk buiten kan afspreken zoals in de Zomer. Daarnaast woon ik nu grotendeels aan de andere kant van het land. Binnenkort ga ik daar officieel wonen en ben zo bang dat het contact dan helemaal verwaterd. Ik doe echt mijn best maar ik wil gewoon niet telkens zelf beginnen. Maarja van sommige hoor ik anders bijna niks meerā€¦

2 likes

Ik had er toen een gedaan op scribbr, een betaalde variant zonder woordlimiet was dat geloof ik

2 likes

Je kan dit online checken ja. Ik ken helaas de naam van de website niet meer die een prof tijdens mijn bachelor aanraadde, maar daar was een optie om een soort check te doen (dan werd je tekst niet opgeslagen en dus later niet als plagiaat gemarkeerd als de proffen hetzelfde deden). Kostte wel geld ($25 als ik het goed heb). Ik ga eens kijken of ik het ergens kan terugvinden!

Oh en succes! Komt vast goed

1 like

Holy shit mn ex heeft tattoos op hele zichtbare plekken laten zetten en echt hele lelijke quotes die je ook bij de action vind. En ik ben in shock en zo blij dat dat niet meer bij mij hoort :exploding_head:

23 likes

Live laugh love?

7 likes

Komt heel dicht in de buurt :woozy_face:

1 like

Home is where the frietpan is?

43 likes

Hahahah misschien is dat de volgende in de rij. Zou me niet verbazen

2 likes

Dank je :yellow_heart: Was het misschien de site Scribbr die hierboven genoemd wordt?

En dank je wel @C3PO! Ik ga die service even verkennen.

1 like

Zo we gingen een escape room online doen, zou zestig minuten moeten duren en na 30 min waren we er al uit. Veel te makkelijk echt wtf. Tientje pp ook nog. Anticlimax, was er echt boos over.

1 like

Argh ik zou O&N met twee vriendinnen bij Ć©Ć©n van hen thuis met haar huisgenoten vieren. Alleen nu gaan de plannen van mn zusje niet door dus zou zij alleen zijn en dat wil ik niet, dus dan ga ik denk ik naar mā€™n zusje. Alleen nu zit die vriendin te appen dat ze er helemaal zin in heeft (en ik zou het ook leuk vinden om het met haar te vieren want dat doen we ieder jaar), en nu moet ik dus gaan zeggen dat ik niet kom. Maar ik heb ook geen leuke avond als ik weet dat mā€™n zusje alleen thuis zit. Ik bel die vriendin morgen wel even en komt wel goed maar ik voel me er vervelend over :frowning:

3 likes

Die naam zegt me niets, maar als ik even kijk is het principe wel hetzelfde en lijken ze op dezelfde manier te checken. Denk dat ik een Engelstalige website had, maar des te gemakkelijker als het ook in het Nederlands kan

Ik probeer hier rustig wat dingen voor te bereiden voor werk morgen. Ondertussen doen mijn vriend en hond een soort combinatie van tikkertje en verstoppertje (??), en razen ze samen continu als een soort tornado langs me heen en weer :roll_eyes:

8 likes

Yes de Promenade is weer terug op tv :heart:

2 likes

Lieve zus ben je!

8 likes

Kan je zusje niet mee of zijn er dan teveel mensen?

Ik hoorde (was aan borduren) een soort docu (BBC world) over hoe de sneaker inspeelt op fashion, veel geld verdient aan de gulzige consument door met name de limited editions (mensen hebben niet zoveel schoenen nodigā€¦) en dat ze gigantisch veel sneakers produceren wat dus zo slecht is voor het milieu, er zit heel veel plastic in schoenen en produceren veroorzaakt veel co2 uitstoot en de afvalbergā€¦ Ik schrok echt van de cijfers. :confused: (terwijl ik allang niet meer meedoe aan fast fashion)

4 likes

Nee kan idd niet!

Mijn schoonzus had mijn broers haar met een keukenschaar geknipt. En hoewel ik weet dat uiterlijk voor mijn broer niet belangrijk is, was dit wel heel lelijk. Het waren gewoon een paar happen aan de zijkant eruit.

5 likes