Wat je even kwijt wil #46

Nou dat vind ik echt een oneerlijke ruil :joy:

55 likes

Ben weer eens beĆÆnvloed door dit forum. Ik zag laatst iemand Rollercoaster Tycoon spelen (volgens mij @Michonne ?) dus ik heb het -ruim 15 jaar nadat ik het voor het laatst gespeeld heb- ook weer geĆÆnstalleerd. Ben al ruim vier uur aan het spelen, nu maar eens op bed :grimacing: en morgen lekker verder :ok_hand:t3:

12 likes

Ik was/ben altijd zoā€™n onzekere vrouw. Vooral wat betreft mannen en relaties. Ik kon me echt niet voorstellen dat iemand mij leuk genoeg zou vinden om een relatie mee te beginnen. Terwijl vriendinnen gingen samenwonen leek ik wel die eeuwige single. En nu, terwijl mijn vriend naast me ligt te slapen denk ik terug aan die onzekerheid. Ik was er zĆ³ van overtuigd dat niemand me ooit zou willen en nu heb ik al een aantal jaar een relatie met iemand die mij ĆØcht leuk vind (en nog steeds) en zijn we echt serieuze stappen aan het maken in onze relatie. Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat dit gebeurd (want niemand vond mij toch oooit leuk genoegā€¦) maar vind het zo fijn. En dat wilde ik even kwijt.

73 likes

heb haar smoothie en mandarijnen weggewerkt met bier/kaasbitterballen en een broodje vegakroket, het was heerlijk

20 likes

Even je interne systemen in de war brengen door zo gezond te eindigen :joy::ok_hand:t3:

Ik heb al weken last van een halve sluimerende blaasontsteking en ik dacht dat ie eindelijk weg was maar ben er net weer om 04:30 wakker van geworden. :cry: Dus ik zit nu maar weer met kleine oogjes een liter thee weg te werken en hoop dat ik zo nog even kan slapen.

Echt wat doet deze lockdown met mijn ritme? Ik kan voor 1:30/2:00u niet slapen en slaap dan of tot 11:00u en dat is prima of ik slaap bijna niet. Heb vannacht nog 1:30 op mijn telefoon gezien en al vanaf 3:15 weer wakker. Zit maar aan de thee beneden. En dit wisselt elkaar afā€¦ waarschijnlijk morgen weer tot 11:00u en die dag daarna weer slecht. Al vind ik tot 11:00u ook niet chill. Slaap liever gewoon van 22/23 tot 8 of zo.

7 likes

Vroege dienst vandaagā€¦ik verheug me nu al op mijn middagdutje en relaxavond.

Zo bizar, ik werd vanochtend wakker van een arrestatieteam dat bij mā€™n buurman is binnengevallen. Nu kan ik niet meer slapen en ben ik er helemaal klaar mee om hier te wonen. Altijd gezeik hier. Ik ben gewoon misselijk van de schrik haha

8 likes

Het is gewoon alweer maandag. Heb even echt geen zin in deze werkweek :pleading_face:

4 likes

Ik heb vandaag ook echt geen zin. Heb ook nog eens een super drukke dag ingepland, naja gaat de tijd wel snel šŸ„²

2 likes

Ik heb ook zat te doen en hopelijk is de telefoon rustig maar ik wil gewoon VRIJ. God zij met ons :rofl:

1 like

Na vier dagen pyjama leven (en heel af en toe naar buiten aangekleed) heb ik vandaag besloten gewoon eens even volledig aan te kleden en aangekleed te blijven. Ben vandaag nog vrij maar nu na een paar dagen vrij zou ik bijna zowat vrijwillig mijn werklaptop willen opstarten. (ik ben echt gestoord)

5 likes

Ik vind het ook raar om te moeten werken deze weken. Heb officieel geen vakantie maar wel minder afspraken (en ik werk sowieso maar parttime), dus ik leef helemaal in zoā€™n cozy vakantie bubbel. :blush:

Ik wil dat gevoel proberen vast te houden in januari, ook al begint het normale leven dan weer. Gewoon elke dag op mezelf focussen, wel naar mā€™n werk gaan maar dat meer als bijzaak zien. Verder gewoon wandelen, simsen, YouTube, netflix, familie/vriendinnen appen, boodschapjes halen. Is echt een mindset die ik moet aanwennen zodat ik niet onnodig in de stress / vervelingsmodus ga.

3 likes

Volgens mij heeft mijn vaste oogarts (de enige die eventuele vooruitgang kan controleren) corona. Vorige week was hij opeens afwezig en nu ben ik bang van ook. Best wel heel kut want de controle is best heel belangrijk (komt er nog zicht terug of moeten ze nu ingrijpen) kakkkkk (ik zit nu in de wachtkamer)

2 likes

Kruidvat Cranberry pillen kopen, zijn fijn en werken snel!

Ik slaap al dagen slecht en ben daar enorm klaar mee :sweat_smile:

Ik was zo blij dat ik vanochtend weer kon gaan werken.

De kinderen van mn vriend zijn er en ze zijn zo vervelend ineens, en nu hoef ik ze maar max 2 uurtjes te zien

1 like

Ja hoor!! Al maanden word ik elke dag tussen 4 en 6 uur 's ochtends wakker, heel irritant.
Vandaag wordt er iets gedaan waardoor ik de hele dag (van half 9 tot half 5) geen warm water en verwarming heb. Dus ik was van plan om daarvoor nog even te douchen.
En precies vandaag slaap ik ineens uit tot 9 uur!!! :face_with_symbols_over_mouth:

Wel lekker geslapen.
En gelukkig is het koud, kan ik een muts over mijn vette haar doen.

Ik heb champagne truffel thee en die ruikt naar hele zoete bubblegum. De smaak kan ik niet plaatsen, maar het is geen champagne en ook geen truffelsmaak. Ben er helemaal van in de war

1 like