Hahaha
(Niet sarcastisch!)
Hahaha
(Niet sarcastisch!)
Haha ik moet op de website van ons werk een bericht plaatsen dat er een collega vertrekt (pensioen), maar ik weiger er in te zetten dat we hem bedanken voor zijn inzet of dat we hem zullen missen, want:
Dus ik wil alleen iets zeggen van âwe wensen hem veel geluk in de toekomstâ ofzo, maar zelfs dat krijg ik amper mân vingers uit, haha vreselijk. Nu ben ik maar tekstjes aan het zoeken, een of andere spreuk ofzo, wat een gedoe.
Oh, âwe wensen hem veel liefde, geluk en gezondheid toe in de toekomstâ klinkt eigenlijk best priem! Ik snap wel dat het lastig is, maar deze man gaat met pensioen⊠Hij verdient het vast een beetje? Klein beetje dan?
âWe wensen hem een ounce of luck in de toekomst.â
Geniet van je rust (deed je toch al).
@Twijfelaar
Ik vind oprecht dat ie het niet verdient, en denk over een paar maanden ook niet, haha. Heb het altijd een faalhaas gevonden, maar voor mân eigen gemoed besloten dat ik hem zo veel mogelijk zou gaan negeren en het ging uitzingen tot ie ging stoppen met werken, en die tijd kwam gelukkig eerder dan verwacht (hij is pas 61 ofzo, dus officieel geen pensioen, maar het kan financieel I guess), dus het liefste deel ik teksten als WE ZIJN VERLOST en WE MADE IT en ONTSTEEK DE VREUGDEVUREN enzo.
@Lula @Lort
Dankje, een van jullie twee posts wordt het, haha, grapje.
Ik ben met mn goede ideeën 4 dagen geleden met een thuis sportprogramma begonnen wat er leuk uitzag en eigenlijk geschikt is voor professionele mannelijke basketballers. Dat ben ik dus op alle vlakken niet hahah. Ik was toen ik klaar was helemaal blij dat ik het goed had volgehouden, maar ik kan nu al 3 dagen amper lopen. Was misschien toch iets teveel gevraagd van mn lijf
Je moet het zo verpakken dat het complimenteus klinkt maar tegelijk heel sarcastisch. Dat hij wel doorheeft dat je het kut bedoelt maar het niet kan bewijzen.
âHeel veel dank voor je tomeloze inzet, eindeloze energie en collegialiteit blablaâŠâ
En als je het hele Wij wensen⊠weglaat? Dan kun je het wat neutraler houden qua aankondiging en misschien kun je bedankt dan net uit je vingers krijgen. Dan laat je voor de lezer in het midden of het bedankt voor de inzet of het vertrek is
âEn nu gaat bij ons de vlag uitâ
Dit is toch die âeneâ collega, waar je al eerder gefrustreerd over was?
Is er geen quote dat zegt jij gaat je werk toch niet missen want nu met je pensioen doe je net zo veel als toen. aka helemoal neks.
Ik ben zo blij dat mn vriendinnen en ik rond 2014/2018 elkaar filmde als we uit gingen enzo. Ik heb nu zoveel debiele filmpjes en eens in de zoveel tijd is dat zo leuk om terug te zien.
Ja, we zijn zo blij dat ie gaat! Maar waarschijnlijk omdat het nu bijna zo ver is, groeit de irritatie en frustratie met het uur zeg maar, al ben ik er nog wel enigszins ontspannen onder, haha.
Einde is in zicht, dus na het stukje schrijven kun je het lekker achter je laten. Of komt er nog een borrel
Haha nee âhelaasâ kan dat niet vanwege de maatregelen, hij zegt dat ie in mei nog iets voor ons gaat organiseren⊠Zeer benieuwd.
Omdat je ondanks body positivity alsnog aan je lichaam en eventuele gezondheid mag werken. Je kan body positive zijn en willen afvallen/aankomen/op je kont zitten/marathon lopen
Ik kan dit niet zo goed met elkaar rijmen, maar dat komt misschien door de eetstoornisbehandelingdictatuur in mijn hoofd
Ooh dat vind ik persoonlijk dan wel fout. Body positivity is namelijk geen bepaald levensstijl of omvang.
Ik bedoel meer, in de behandeling was het heel rechtlijnig;
Gezond gewicht = niet mogen lijnen, tevreden leren zijn etc
Body positivity was voor mij onder alle omstandigheden blij zijn met je lichaam om wat het allemaal voor je doet.
Dus als je blij bent met je lichaam, maar wel wilt afvallen dan loop ik spaak. Ben je dan of niet blij? Of heb je geen gezond gewicht? Maar ben je dan wel blij met je lichaam? Ik snap dat gewoon niet goed⊠want lijnen/afvallen âmochtâ alleen als het medisch noodzakelijk was. Maar hoe kun je Ă©n tevreden zijn Ă©n iets willen veranderen?
Het is geen kritiek op haar, maar mijn eigen spinsels.
of âveel plezier met je pensioenâ
als je hem dat plezier niet wenst misschien iets van âdaar ga je dan xoxoâ
Aahhh ik ben zo gestrest, ik sta op het punt de Ă©chte definitieve versie van mijn masterscriptie in te leveren, maar ik ben bang dat ik ergens per ongeluk plagiaat gepleegd heb?! Ik heb alles zelf geschreven, maar omdat ik in het verleden een keer vals beschuldigd ben, ben ik bang dat ik weer pech zal hebben
Weet iemand of je dit van tevoren zelf kunt checken? Ik zie online wel wat sites staan, maar ik ben bang dat ze mân werk dan opslaan of zoiets, en er is meestal ook een woordlimiet.