Vandaag kerst deel 3 en ik heb een uitgebreid viergangenmenu bedacht, maar ik heb geen zin om het te maken
Na 1uur en kwartier wandelen met de hond in de storm verplaats ik toch maar mijn geplande duurloop (50km) naar morgen.
Toch knap dat je al naar buiten bent geweest, als ik naar buiten kijk heb ik echt zoiets van: meh dan maar weer een dag een zijn
Ik merk nu pas wat een kater ik ook heb. Help
Vind dat altijd zo raar, dat je de ene dag echt tot misselijk kan eten, dat je niet eens meer naar eten kunt kijken, en de volgende dag wakker wordt met honger…
Wow inderdaad heel ‘mooi’ filmpje, grijpt me wel aan. Lijkt precies de trailer van een apocalypse film of zo. Kan nog altijd niet geloven dat dit 2020 was…
Ik denk dat ik de rest van de dag in bed ga doorbrengen. Heerlijk zo met die storm buiten. Filmpje aan en vriend kan wel snacks regelen.
De hond moet toch uit, weer of geen weer.
Lol @ iedereen die nu weer de kerstboom en de hele tyfuszooi kan opruimen
Haha ik laat dat kreng heel januari nog staan denk ik
Ik heb woensdag besteld bij h&m en het pakket is nog niet verzonden & ik kan m’n bestelling ook niet terugvinden in de app. Heb enkel een orderbevestiging via mail. Heb echt geen geduld. Daarom háát ik bestellen. Ik wil gewoon naar de winkel gaan en METEEN mijn gekochte spullen meenemen. Maar ja. Je mot wat in deze barre tijden.
Het enige wat ik kon denken was: Is dit een typfout? 50 km! Ongelooflijk dat je dat kan
Bohh het heeft echt zo hard gewaaid vannacht, niet normaal. De partytent van de buren hangt half in onze tuin. Zo’n verankerde wat in de grond vast zit.
Geen goed idee om een paraplu te gebruiken met dit weer. Ding waaide alle kanten op en is nu stuk.
Haha, nee geen typfout
Ik had niks anders gedacht, dit is precies naar verwachting, ik heb gewoon geen geduld en wilde het even kwijt (zie topic titel ).
Oh man ik ben uitgenodigd door een vriendin om vandaag te komen eten en chillen maar nu het zo stormt heb ik echt geen zin . Gelukkig kan ik met de auto maar het is ver rijden, zo’n anderhalf uur, en ik wil gewoon in bed blijven . Maarrr ik heb champagnetruffels om cadeau te doen en vond haar aanbod super lief (soort extra kerstdag ingelast om mij op te vrolijken) dus dit Koffiebroodje gaat zichzelf even glazuren en dan toch op pad.
Zijn al je gebakjes al op en welke was het lekkerst
Wejo zes maanden gratis dplay via m’n provider. Zo chill, alle 90 days terugkijken