Wat je even kwijt wil #46

Dat mensen storm knus vinden (om bij te slapen). Ik word er super onrustig van. Hoorde ook al iets op straat vallen/meegenomen worden door de wind. Ik vind er niks aan. Het tocht ook.

19 likes

Ga je dan hardlopen of wandelen?

Hardlopen, wandelen doe ik met de hond.
Maar is verder niet zo interessant hoor, had het beter niet kunnen vermelden lijkt straks nog op een humble brag.

Nee hoor, als jij 50 km kan hardlopen kan je gewoon lekker hardop opscheppen wat mij betreft. Laatste keer dat ik Ć¼berhaupt heb gerend was 3 jaar geleden om op tijd te zijn voor het goedkope ontbijtje van een koffiebar. Lijkt me heerlijk om zo fit te zijn.

91 likes

Pff heb al twee uur mondkapje op in OV nu en het begint echt pijn te doen achter mā€™n oren.

Ik zag de buurman de honduitlaten, en dan alleen op het mini veldje achter ons huis. Maar die hond zit dan lekker te dralen zoals honden wel vaker doen voordat ze een goed plekje gevonden hebben om te plassen. Trekt die buurman die hond gewoon weer mee terug naar binnen zonder dat die hond een plasje heeft kunnen doen. Zo zieligšŸ˜„

1 like

Nee joh! Waarom zou dat humble brag zijn? en we zijn toch wel erg geĆÆnteresseerd! Dus het is zeker interessant! Lekker blijven delen!

Ik wandel zelf veel en af en toe ver(maar nog nooit 50 hahah) en ik vond het daarom juist leuk om te lezen! Maar helaas dus niet wandelend

3 likes

Ik had nog geen plannen voor oudjaar (want moeilijk met aantal mensen en vriendin moest werken) en ben net door een collega uitgenodigd om daar te komen. Had me al voorbereid op een eenzame avond, was ook prima geweest, maar dit is wel beter voor mijn mentale ik :blush:

Hoewel ik inmiddels sinds 2 weken in een soort alleenstand ben gegaan, waarin ik liefst niet te veel wil doen, uit angst voor te veel ofzo. Klinkt misschien gek, maar soms gaat t echt goed en soms wil ik met mijn hoofd onder de dekens liggen wachten tot geen idee waarop. Lekker warrig verhaal, maar goed. Heb nu een beetje buikpijn dat ik met oudjaar dus uit mn huisbubbel moet ofzo :woman_shrugging:

13 likes

Ik herken dit wel een beetje! Dat je er wel zin in hebt, maar inderdaad dat je dan wel heel erg uit je comfort zone wordt gehaald, waardoor je er ook weer wat tegenop gaat zien.

Gelukkig weet je het nu al, dan kun je je er mentaal al op voorbereiden. Misschien helpt het als je nu al gaat beslissen welke kleding je aantrekt enzo?

Wel lief je dat je collega je heeft uitgenodigd, wordt vast een leuke avond :blush:!

1 like

@anon2098800 Ik heb gewoon veeeelsteveel gegeten de afgelopen dagen. Een wijze les dus hahaha

Prop je niet vol met de feestdagen anders heb je pijn daarna nevermindje!!

1 like

Pfff ik zit al een week zonder internet doordat KPN op een of andere manier het heeel moeilijk vindt om mijn internet bestelling af te handelen. Ik heb al 6 keer gebeld de afgelopen twee weken en elke keer beloven ze weer iets anders en dan gebeurt het weer niet. Hang nu alweer 20 min aan de lijn

Winninggggg, ik verveel me en heb PRECIES genoeg van alle ingrediƫnten om koekjes te gaan bakken.

11 likes

Wat gaan jullie met oud en nieuw doen? Ik waarschijnlijk een spelletje, maar dat deden we ook al met kerst dus het wordt dan een beetje een (ietwat saaie) herhaling. Iemand nog leuke tips?
Misschien toch een spotify play list maken en een feestje bouwen met twee man :ā€™)

1 like

De hele dag zuchten. Savonds gewoon youtube videos kijken. Wachten tot het 12 uur is. 2 sec blij doen. En dan hopen dat er geen vuurwerk is zodat ik gewoon vroeg naar bed kan.

28 likes

50 km hardlopen is echt super veel,
dat is langer dan een marathon. Nooit van gehoord! Hoe kom je erop dat te doen? Oprechte interesse hoop niet dat het stom over komt.

1 like

Ja dit is het.
Ja dat is wel een goed plan idd, alles wat te plannen is, plannen geeft wel een soort rust. Ga ik doen!

1 like

Uitgebreid koken/borrelen of cocktails maken? Wijnproeverij met hapjes is ook leuk trouwens.

Ik denk zelf de vuurkorf aan en lekker buiten zitten, eten drinken en muziek gezellig + ook nog corona proof haha

1 like

Ik overweeg dus om thuis te blijven in mā€™n eentje want mijn broer + moeder gaan naar opa en oma. Met zā€™n 3-en kan dus niet. Ik weet alleen niet of ik me heeeeeel eenzaam ga voelen of extreem chill

1 like

Ik vind het ook lastig. Lekker eten, tv kijken en spelletjes spelen is al sinds maart mijn standaard tijdsbesteding ā€˜s avonds. We gaan nu ook al vaak genoeg uitgebreid borrelen dus dat is ook niet echt speciaal. Ik zou nu ook graag iets leuks/bijzonders doen met oudejaarsavond maar ik heb geen idee wat dan wel? Ik mis uitgaan en feestjes ugh :weary:

2 likes

zou er alweer afprijzing zijn bij de appie op de kerstproducten? Wil echt nog zoā€™n pak met die pure kerstkransen :drooling_face: