Wat je even kwijt wil #46

Even netjes aan je darmen vragen of ze willen stoppen met prikkelen.

1 like

Ik heb altijd zo’n gare existentiĂ«le crisis als kerst voorbij is. Ten eerste denk ik altijd: oke, dat was het dan, al die versiering, die liedjes, dat eten voor een dag (oke in Nederland dan 2). Ten tweede denk ik: waarom zijn wij als mensen eigenlijk zo raar dat we dit ieder jaar weer vieren, die hele cyclus van Pasen kerst weet ik veel allemaal wat en dan het jaar daarop weer tot je dood gaat! Blows my mind

23 likes

Ik vind mijn werk echt heel leuk maar wat zou ik graag ook gewoon vrij zijn met kerst en ook met nieuwjaar :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved: kerstgevoel heb ik al een paar jaar niet meer. Echt hatelijk. Had ik de kunstacademie maar gewoon afgemaakt dan was ik nu gewoon werkeloos (grapje)

84 likes

Jaa opzich heb ik niks tegen kerst zelf maar dat “We MOETEN gezellig doen!!! En je mag absoluut niet alleen zijn want dan ben je zielig.” Gedoe vind ik zo irritant dat ik daarom alles met kerst haat.

8 likes

Jaa, ze wil nog niet te vroeg juchen, maar vond het wel bijzonder. Ze is in ieder geval optimistisch nu. Als ik er aan denk doe ik over een week of zo nog wel een update!

Hoop dat ze jou gaan helpen, ik zit er aan te denken om ze ook voor mezelf te bestellen, ik vind geluiden soms ook heel vermoeiend, ben er best gevoelig voor. Ben benieuwd of het voor jou iets gaat doen!

1 like

Haha, ik was alleen dit jaar, maar niemand die dat tegen me gezegd heeft. Of me heeft uitgenodigd :joy:. Vind het verder niet erg trouwens.

1 like

Jongens dit is toch heerlijk slapen met die storm buiten :heart_eyes:

6 likes

Vandaag een heerlijke 2e kerstdag bij mijn schoonouders gehad. Ben echt heel blij met hen als schoonouders en voel me er ook zo thuis!

17 likes

Ik heb het erover gehad en gevraagd maar helaas blijft mijn darm prikkelen lekker tijdstip ook @Soy.peor bedankt voor de tip wel hahahaha

1 like

Ik kan me helemaal voorstellen hoe ze nog niet te vroeg wil juichen en ook iedereen hier van teleurstelling wil behoeden.

Ik zal je laten weten wanneer ik ze wat heb kunnen testen! Hopelijk komen ze binnenkort binnen, ik zag al wel dat ze in Nederland zijn nu.

–
@Nevermind Ah wat rot zeg, zoveel pijn :pensive: Ik hoop voor je dat je darmen snel rustig gaan worden. Is er misschien toch iets wat je onbewust hebt gegeten wat nu voor die prikkeling zorgt? Of zit het meer in de richting van stress rond deze dagen?

1 like

Ik vind kerst ook zo dubbel inderdaad. Een vriendin van me zegt altijd IK WIL ECHT NIET ALLEEN ZIJN!! En dan denk ik; ah ok snap ik maar stel je niet zo aan :see_no_evil:
Maar als ik dan zelf weer kerst met mijn familie heb gehad, vind ik het wel weer heel fijn en voel ik zoveel liefde voor iedereen. Dus stiekem vind ik de decembermaand altijd wel heel knus.

Nu de gezelligheid weer bijna voorbij is voelt het wel een beetje raar. Voor 2022 hebben we duidelijke doelen voor onszelf gesteld waar ik erg naar uitkijk, maar dat maakt 2021 echt een lang open boek die ik eerst nog door moet.

Nu gebeuren er volgend jaar vast ook nog wel een paar leuke dingen, maar ik moet de komende maanden ook gewoon al bezig gaan met een ander soort zingeving/doelen ipv alleen maar ‘afwachten’. En je weet natuurlijk nooit hoe het leven loopt dus kan me beter niet teveel vastpinnen op 2022.

Ik vind kerst het leukste wat er is maar resultaat is altijd dat ik iedereen uit m’n gezin weer haat. De enige reden waarom ik een partner wil en m’n eigen gezin: zodat ik het kan vieren met mensen die ik uitgekozen heb, die ik leuk vind en die mij leuk vinden. Zo. Lekker dramatisch.

12 likes

Ik hoop zo dat het werk mij afbelt voor mijn avonddienst

1 like

Ik heb nog een derde kerstdag te gaan en zie er vreselijk tegenop. Hopelijk is er genoeg wijn.

Oh dit herken ik zo! Ik heb dit jaar aan m’n vriend gevraagd of hij met mij een “normale” familie wil zijn omdat er bij mij thuis altijd wat is.

3 likes

Ik zou echt zo het dubbele van wat ik vandaag ga verdienen zo weggeven aan iemand anders als ik maar deze hele dag in bed kon blijven liggen. GĂĄdver wat zie ik op tegen vandaag

1 like

Waarom ging ik pas na 1 uur slapen :sob::sob:???

Ons kind slaapt 2 nachten bij m’n ouders en Jezus dit is chill. Lig nog lekker in bed, vandaag klussen in huis en savonds wat bestellen en film kijken en morgen pas opstaan vlak voor ik moet werken :heart_eyes: Gewoon even geen drukke peuter om je heen, love it. Merk nu pas dat die lockdown er toch best wel in hakt.

Edit: moet ik nog een disclaimer plaatsen dat ik wel heel veel van hem hou enzo, nee toch? :grimacing:

29 likes

Ik heb gisteren 100 gangen op en nu al weer honger. Knap

9 likes