Wat je even kwijt wil #46

O shit, er is een rubber kapot van de vaatwasser. Als ik internet zo lees moet die hele deur er uit… like can u just not.

1 like

Ik ben weer zo in de war met de dagen. Dat ik ook twee weken vakantie heb maakt het niet beter.

Ahwww het zoontje van een vriendin heeft zijn pop naar mij genoemd :pleading_face:

68 likes

Jong geleerd is oud gedaan, kom maar door met die mimosa’s

17 likes

Mensen moeten echt stoppen met het posten van eten op de socials, ben kotsmisselijk :nauseated_face:

Ik had echt superveel gegeten en gedronken bij mijn ouders, komen we eindelijk thuis: zijn we buitengesloten door de katten :joy:

Ze hadden de deur naar de gang opengekregen en geleund op de onderste deurklem die een beetje lam is en dus dichtschoof. Dat krijg je niet van buiten open. Dus wij zaten vanaf buiten naar binnen te kijken en de katten gefascineerd terug te kijken. Was hun eerste nachtje alleen…

105 euro verder heeft de slotenmaker de deur ingetrapt dus we zijn iig weer binnen. Heb de hint begrepen, voorlopig geen nachtje meer weg. Maar echt hoe dan… Wie wordt er nu weer buitengesloten door z’n eigen katten??

131 likes

Ik ben met twee vrienden aan het gourmetten en zuipen etc. Fucking chille manier van kerst dit.

En alle stellen maar saai bij hun schoonouders zitten love to be single met kerst :partying_face::partying_face:

37 likes

Enige voordeel aan Corona. Maar wel heul fijn!!

Bitch de wie :joy:

55 likes

Ah dat vind ik echt heel fijn voor haar :heart: Hoop dat het goede effect aan blijft houden. Ook heel lief dat ze nog voorzichtig was om het hier neer te zetten.

Mijn oordoppen zijn nog onderweg, ben heel benieuwd maar ik ga er maar niet vanuit dat het wat gaat doen. Deze dagen heb ik wel weer veel last van bijgeluiden. Heel lief dat mensen voor me koken enzo maar met een open keuken vind ik het zo vermoeiend dat je elk geluidje van de waterkoker/oven/kookwekker hoort :slightly_frowning_face:

Heb echt nog nooit een film gezien waarin opeens gedanst en/of gezongen werd waarbij ik dacht ja echt een goed idee dit, wat een verrijking van de film. Echt instant cringe gewoon altijd WAAROM doen mensen dit. Zit je gewoon iets normaals te kijken begint er opeens weer een idioot uit het niks een hele show op te voeren voor… niemand?

20 likes

Nee hoor. Maar geniet ervan meid!

7 likes

Ik heb dit wel een keer gehad, maar toen was het mijn konijn ipv een kat :rofl:

2 likes

Ai, haha. Hier heeft de kat ons een keer kosten bespaard door de voordeur open te springen.

@ferris gecondoleerd. Heel veel sterkte :heart:

3 likes

Ik heb de hele avond just dance gespeeld met de schoonfamilie en dat was hilarisch

2 likes

Ik heb dat hele programma niet gezien, maar zag in het boulevard topic dat het erover ging met foto van Dennis en dat is een ex-collega hahaha
Dus ga zo eens een aflevering bekijken, kijken hoe ie het doet

1 like

Ik vond het echt een heel tof programma! Dennis was vanaf begin af aan al heel goed :ok_hand:

1 like

Ben het hele weekend alleen maar aan het zuipen, chillen en eten met mijn familie en lekker in mijn oude kamer slapen bij mijn ouders en vertroeteld worden door mijn moeder i love it, ik wil kerst altijd wel zo zonder druk.

8 likes

Oké derde Wjekw van mij deze twee dagen over mijn pds maar ik zit as we speak echt gillend op de wc nu maar forummen om afgeleid te raken

What did I do

Holy shittt net door dit verschrikkelijke weer een barre fietstocht naar huis gemaakt. Het waaide zo hard, niet te doen! Heb het laatste stuk gewoon gelopen en ben he-le-maal stuk. Zit gewoon na te hijgen op de bank en verplaatsen naar bed is eigenlijk te veel moeite​:sob::sleeping::sleeping::sleeping:

3 likes