Wat je even kwijt wil #46

Ik heb een kip in de oven staan voor het eerst en straks gaan mijn man en ik die opeten nu al zin in.

1 like

Normaal gesproken komt de hele familie bij m’n ouders eten op tweede kerstdag, dat kan dit jaar natuurlijk niet en toen hadden m’n ouders bedacht dat iedereen om de beurt een heel vier gangen menu (gemaakt door m’n ouders) met bijpassende wijnen (samengesteld door mij hehe) komt ophalen vandaag. Ondanks dat we dit jaar niet met z’n twintigen aan tafel zitten was het zo gezellig dat iedereen eventjes snel alles kwam ophalen en zo toch nog een deel van de familie, weliswaar op afstand, gezien met kerst

54 likes

Echt goals dit, wat een werk ook voor je ouders!

5 likes

Geen zak gedaan vandaag. Nou ja, okĂ©, ik heb een paar plekjes op de muur opnieuw geverfd, heb de afwas opgeruimd en de tv aangesloten, maar dat is het. Nou ja, ook goed. En ik heb weer een Netflixabo genomen en ben aan The Queen’s Gambit begonnen.

Baal alleen wel dat ik de elektrische deken in de schuur vergeten ben. Wil dat toch eens proberen en aangezien ik die toch geërfd heb
 Heb de verwarming maar even aan gezet in de slaapkamer, want zonder wordt het toch echt te koud. Niet dat het nu heel warm is in mijn huis, 17 graden nu, maar het voelt wel echt warmer.

4 likes

Mijn opa is vannacht overleden, zat eraan te komen maar toch schrikken. Ook gewoon sip door alle corona shit dat ik verder niet met mijn familie kan zijn. Gelukkig wel lekker eten en samen met mijn vriend thuis

1 like

Gecondoleerd

1 like

Gecondoleerd, gelukkig ben je niet helemaal alleen maar wel klote dat je niet naar je familie kan 

1 like

Haha we zijn bijna klaar voor de tweede gang! :+1:

Gecondoleerd

1 like

Wat verdrietig, gecondoleerd en veel sterkte :heart:

1 like

Wat trouwens ook wel lief was was dat mijn vader wel een taxi wilde betalen omdat mijn vriend wel goed terug moest komen. Niet gedaan want hij kon nog prima fietsen maar wel tof dat hij deze verantwoordelijkheid dan ook neemt.

9 likes

Oh wat verdrietig. Sterkte en gecondoleerd. :kissing_heart:

1 like

Dank jullie wel, @anon44347600 ja daar baal ik wel echt van. Gelukkig nog net wel even mijn vader gezien toen we eten langs gingen brengen, maar blijft gek zo. Dat je je vader dan ook niet kan omhelzen enzo.

1 like

Lijkt me heel moeilijk ja, veel sterkte gewenst! :kissing_heart:

Sterkte :heart::heart:

Jeetje ik ben toch zo blij dat het morgen nog zondag is. Ik had niet eens heel veel plannen maar ik ben me toch een partijtje gesloopt. Morgen lekker slapen tot wanneer ik wil.

5 likes

Ik kijk Kamp van Koningsbrugge en ik ga me een partijtje goed op Dennis als leider :drooling_face:

1 like

Oh wat ben ik blij dat kerst weer voorbij is :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart: nu oud en nieuw nog

9 likes

Omg hoe fijn is het dat we dankzij corona niet zoveel mensen meer de beste wensen hoeven te wensen in januari. En kussen en handen schudden mag al helemaal niet.

54 likes

Mijn moeder deelde net even mee dat ze nog duplo heeft staan op zolder, speciaal bewaard voor de kleinkinderen. Mijn moeder heeft geen kleinkinderen.

:woman_facepalming:t3:

12 likes