Wat je even kwijt wil #46

Onder je bed, op de trap trede, aanrecht, wc plankje, op de wasmachine, in je broek (die je niet aan hebt en op de grond ligt)

1 like

Tussen de servetringen?

14 likes

Is de telefoon de zelfde kleur als jouw bank? Dan ligt hij waarschijnlijk daar te chillen. Groetjes proffesioneel telefoon kwijt rakert

1 like

Er zit een vrouw hier in de trein snotterend te eten :+1:t2: En net had ze haar mondkapje wel op maar onder haar neus. geweldig.

1 like

Dit wilde ik net sturen, tot ik las dat je m had
. Ik was laatst mijn borstel kwijt, overal gezocht. 2 dagen later: zitie in mijn badjas (ofja al die tijd al ofcourse)

2 likes

Ben normaal echt niet anti wat betreft vuurwerk maar begin het wel bijna te worden. Schijtziek begin ik te worden van die keiharde knallen steeds, ook gewoon om een uur of 3 s’nachts? Kappen nou :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ben vandaag aan het werk en ga zo met de bewoners pizza eten en film kijken met de beamer. Ik heb ook een slaapdienst, maar er is bijna niemand thuis en waarschijnlijk slaapt de rest morgen toch uit dus dan kan ik ook nog eerder weg. Prima dienst zo met kerst :ok_hand:

18 likes

Mijn vader is mijn vriend dronken aan het voeren. Help en ze vinden zichzelf heel grappig. :joy:

Wel prima eerste kennismaking haha. Ze mogen elkaar wel iig.

31 likes

M’n zus is van de complottheorieĂ«n en heeft net corona ter sprake gebracht. Merry christmas, wat een gezelligheid hier!

31 likes

Pluizig en groen! Mijn brood is pluizig en groeeeen :notes:

En heb er gister nog van gegeten

17 likes

Net een half uur in bad gechilld. Nu bedenken wat ik straks ga eten :joy:

3 likes

Borduren is zo mindfull en ontspannend :relaxed:
‘hoofd uit, handen aan’

Ik ga zo weer door, film op de achtergrond, gezellig!

10 likes

In de wasmachine? Kutidee maar laatste keer dat ik ‘m kwijt was, had ik ‘m per ongeluk mee gewassen #rip :sweat_smile:

Pfff ben voor het eerst in m’n leven in charge wat betreft het kerstdiner, gelukkig samen met m’n vriend. Veel gestress maar inmiddels zit de pie in de oven. M’n vriend is nog steeds gestresst, die is bang dat het niet lekker wordt en hij een slechte indruk maakt op mijn ouders, heel lief. M’n moeder is al lang blij dat ze dit jaar zelf niet hoeft te koken

13 likes

Vanavond wordt echt de ultieme 2e kerstdag. Ik heb weer prosecco, de hele keuken staat vol met Napolitaanse pizza, er staat een kardemom brownie in de oven, een goede vriend komt en we gaan oa Climax kijken via de beamer!

6 likes

Ik weet niet of ik dat ge-zoom bij de Top2000 Café nou een verbetering vind

Nou jeetje ja. Ik vind het echt stom. Maar ja, ze moeten wat.

1 like

Mijn angst elke keer als ik mijn telefoon kwijt ben en net de was aan heb gezet

5 likes

Hier ook
 ik ren dan echt altijd terug naar de plek waar ik was

1 like

Perfecte tweede kerstavond, kinderen op tijd op bed en frituurpan aan :innocent:

15 likes