Wat je even kwijt wil #46

Ben pas bij aflevering 1 haha maar vind het wel leuk.

Er reed net een auto naast me en achterin de auto zat iemand te zwaaien met zo’n grote kerstknuffel hamster. Zag er vet grappig en droog uit. Kwam ik ‘m net weer tegen, was weer iemand met die knuffel aan ‘t zwaaien (maar dan aan de andere kant), kijk in naar binnen is ‘t gewoon een volwassen vent lol, ik dacht een kind :crazy_face:

45 likes

Hahaha, this could be me

4 likes

1,5 uur bezig geweest om de badkamer en slaapkamers te poetsen, bed verschonen noual die shit. Geeft wel mn kerstdag weer haha.
Nu ff denken of ik eerst uitgebreid ga eten of eerst nog ga wandelen :woman_shrugging:
Lekker afleidend gedrag en niet nadenken shit wel dit

2 likes

Lekker juist toch! Dan is dat mooi maar weer gedaan! Zou eerst lekker gaan eten en dan wandeling doen. <3

1 like

Kerst en Disney films gekeken, vriend aan het klussen en straks lekker foute tv en zelf gemaakte pizza’s. Van mij mag kerst vaker zo zijn.

2 likes

Nou 40 uur later en er is ruzie. M’n zus wordt niet op haar wenken bediend door mij dus reden voor ruzie. En natuurlijk heb ik het dan gedaan. En nu doet ze niet meer mee met de escape room. Ze heeft al betaald, ze zit niet in mijn team. Mij heb je er niet mee hoor meid. Zoek t uit.

4 likes

Ben toch eerst gaan wandelen, want nu heb im extra trek :star_struck: ga alle restjes van gisteren opeten (ofja deels dan hahaha)

2 likes

:disappointed_relieved: gezellig…

Hopelijk laat het je kerst niet verpesten!

ik moet nog dineren straks maar zit nu al aan de prosecco. heerlijk dit: pyjamapak aan, pizza als ontbijt en nu gtst aan het kijken.

5 likes

Voor de vakantie deed ik mee met een afdelingsquiz. De hele tijd was ik laatste. De quiz ging over allemaal feitjes over mijn werk. De laatste ronde was RTL Boulevard en die was voor de grap toegevoegd. Die had ik wel allemaal goed in enkele seconde en zo eindigde ik uiteindelijk toch heel hoog.

45 likes

Nouja het is thuis nooit echt leuk dus het verpesten kan al niet. Ik had gewoon zelf terug naar huis moeten gaan vanochtend, zoals ik me voorgenomen had. Voornemen voor 2021: niet langer dan 24 tegelijk met mn zus thuis zijn. En niet meer investeren in die relatie.

1 like

Hmm ja snap ik. Kut zeg

1 like

Oooh mijn God ik word soms zo gek van mijn vriend’s inzicht voor tijd. Hij wil altijd echt 6000 dingen in een uur doen, en altijd zeg ik weer let op je tijd, dit gaat niet lukken. Altijd weer hetzelfde liedje

3 likes

Dat vraag ik me ook af. Lijkt er niet op😔

We kwamen er gister achter dat er lekkage is bij onze badkamer als de bovenburen staan te douchen. Ons plafond is laag en het zijn van die platen die je op kan schuiven (daarboven zit een ventilator en de leidingen etc). Mijn stiefvader heeft dus zo’n plaat opzij geschoven zodat het water niet allemaal op dat “plafond” zou blijven liggen. Kwamen die platen alsnog met een bloedgang naar beneden vanmorgen. Gelukkig dat er niemand stond te douchen anders had het verkeerd kunnen aflopen :open_mouth:

Koelkast? Is me meerdere malen overkomen.

4 likes

Kan iemand je bellen?

Your dedication is admirable

19 likes

keukenkastjes, koelkast, in de mouwen van je kleding, in je beha, op je speakers, ergens in/onder je bed, in de kussenslopen/lakens, in je kledingkast ergens. en jezus wat kut zeg ik hoop dat je hem snel vindt!!

3 likes