Ho joh wat een knappe man bij Hunted
Wat ik kijk op Videoland: slechte kerstfilms, scripted reality, romcoms, Disney
Wat Videoland steevast bij mijn aanbevolen films op de homepage zet: horror, thriller, crime
Gaat toch iets mis daar mensen zeuren altijd over het Instagram algoritme maar dat werkt als een zonnetje vergeleken met dit haha
Heeft iemand toevallig de Scholl elektrische voetvijl gebruikt en die van de Action? Ik wil misschien die van Scholl halen omdat die van de Action niet zoveel kracht heeft, maar misschien die van Scholl ook niet š¤·. Iemand ervaring?
@kali Oh nee, ik ben nog niet eens bijgekomen van de fotoās van spinnen die gespot waren in de natoer/ergens in huis (in het foto wat je even kwijt wil topic)
Zo zijn het eigenlijk wel zachte schatjes
Van het woord alleen al lopen de rillingen over mijn rug
Oh die aanslag in Oostenrijk sowieso wat een aanslagen weer ineensā¦
Was het de vorige x niet gelukt? Beterschap
Verkeerd ingepland de vorige keer!
verschrikkelijk weer zoān golf van islamitisch terrorisme.
Houdt nooit op.
Inmiddels weet ik niet meer of ik mij zo kut voel door Corona, een sluimerende winterdepressie, therapie die al weken niet doorgaat, de maatschappij, het gevecht met mijn kat of gewoon een algehele afwezigheid van levensenergie.
Ik ben me stiekem al aan t verheugen op mn kerstpakketā¦ hoop echt op iets leuks nu de normale manier niet door kan gaan
Hoezo gaat therapie tijdelijk niet door, ivm Corona? is er niet iets online (was bij mij wel mogelijk).
Dat klinken al met al als grote themaās zo gecombineerd. Ik zag hier onlangs tips voor een dag-licht lamp tegen winterdepressie/dips, ook 2e hands op MP te vinden kennelijk.
Helpt het als je elke dag iets onderneemt, al is het maar heel kleins en gewoon thuis als je niet naar buiten kunt/wil, maar dat je een doel voor jezelf neerzet? Of iedere dag beetje wandelen? Misschien zit je niet op deze tips te wachten hoor maar wie weet kan het wat verlichting (hehe) brengen. Ik hoop dat je deze dagen toch wat ontspanning kunt vinden of een luisterend oor in jouw omgeving?
Wat schattig! Ik ben super benieuwd naar fotos als je er een hebt
Wel een mooi beestje maar alsnog gadverdamme als huisdier. Maar kan die ook springen???
Zijn er meer mensen die zich schuldig voelen als ze zich ziek melden? Ik had gisteren migraine en heb daar vaker nog 48 uur last van, nu nog steeds ook koorts en misselijk.
Heb stage en volgens mij boeit niemand het dat ik me afmeld want er zijn 100 stagiaires daar, maar toch lig ik weer met schuldgevoel in bed.
Ik heb geen zin in werkkk. Mn kinders waren brutaal en irritant gisteren en nu heb ik geen zin om weer een dag mn best te gaan doen voor ze. Zoek t uit.
Ik kan me voorstellen dat je zo voelt. Je geeft een koorts te hebben, dan is het zeker heel logisch dat je je ziek meld.
Veel beterschap!
Altijd, zelfs wanneer ik een onbelangrijke dag heb.
He getsie migraine, lekker in bed blijven en ja ik herken de misselijkheid, bij mij is dit altijd voorafgaand. En een dag na de migraine een licht zeurend hoofd.
Waarom vond ik het ook alweer een goed idee om me in te schrijven voor een sportles om 8 uur ās ochtends