Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wat shit zeg… Hoe was het vandaag?

Je bedoelt hier toch niet Mark Rutte??

5 likes

Ja toch wel! Had laatst ook al een pikante droom over hem.

@Koala neeee niet weer hahahaha

5 likes

Meid die lockdown begint op je hersenen te werken of niet :scream: :joy:

9 likes

Jaaa maar echt!!! helemaal wous

1 like

Hartje voor herkenning :sob::sob::joy: hahah echt why

1 like

Nee dat vind ik zielig voor de visjes. Heb hem net verschoont. Volgende x mag hij het doen.

1 like

Dit had ik ook haha

Aah ik wilde studeren en nog iets voorbereiden maar ik word net wakker, voel me echt gaaaar. Morgen weer een dag

1 like

Ben vanavond op de bank gekropen met iPad weer. Animal crossing muziek aan, kat bij m’n benen. En opeens is het half 9… En m’n thee koud :woman_facepalming:t3:

3 likes

Kak. Zoals elke dag :sob::sob: van de week een gesprek elders. Ik duim heel hard.

Vanochtend begonnen met pleisters en ik mag dag 1 bijna afstrepen op de niet roken lijst :smile:

37 likes

Whoehoe goed bezig! Elke dag is er eentje.

1 like

Nou vanochtend nog in tranen omdat ik zo onzeker ben door mijn huid nu maar heb nu iets gekregen van de dokter wat ik een maand op mijn gezicht moet smeren. :ok_hand:t2: Ben benieuwd. Wel apart om steeds via de telefoon met de huisarts te praten i.p.v. dat ik langs moet komen (ik begrijp het wel hoor).

5 likes

Is het trouwens normaal dat als je een paar dagen geleden (donderdag) naar de tandarts bent geweest voor een gaatje dat je nu nog steeds een zeurderig gevoel hebt aan die tand?

Kan zijn dat je vulling dan te hoog zit, dat is echt heel irritant. Wellicht even bellen met ze?

Ik wacht nog 2 dagen denk ik en anders ga ik ff bellen. Dit is irritant, zijn echt van die zeurderige pijnscheuten af en toe.

1 like

Discussie met met mijn moeder hoeveel schapen er werd aangeraden om afstand te houden. Ik zei 1, zij zei 2 want “een schaap is toch geen anderhalve meter!”

Ik had gelijk. (En ook: ja, dit was officiële Belgische overheidscommunicatie.)

EX0OA-ZXYAArr2z.jpeg

ik nu

54 likes

Hahaha een schaap…hoe komen ze erop :joy:

België is gonna Belg

18 likes

Mijn God wat een schijtdag. En het lijkt wel alsof iedereen er last van heeft ook nog.