Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn kind van 2 is al de twee uur dat ze normaal slaapt, klaarwakker. Zingen, dansen, ‘ikke wakker’ roepen etc. Ik val bijna in slaap. Ergens ging het mis :grimacing:

Haha ik dacht het ergste wat kan gebeuren is dat ik de terug stuur naar Amazon, heb ik de korting niet heb ik niks ‘verloren’ behalve de moeite haha

1 like

Moet ik een hoeraa filmpje sturen?

Ze kunnen daar wel hun meegenomen waren in opbergen en hebben hun handen vrij om de ezel, de os en het schaap te aaien. Gelukkig geen nertsen in de buurt.

Was er uberhaupt niet rond die tijd ook een volkstelling? Dat is toch veel makkelijker te bewerkstelligen als iedereen een mandje krijgt aangereikt? Of haal ik nu twee Bijbelse verhalen door elkaar?

2 likes

Hahaha dan zit ze de komende 3 uur nog op de bank ‘lang zal ze lefuhhh’ te zingen. Dus beter niet

3 likes

Ik bedenk me net dat dat 1.5 meter afstand schaap van Belgie wel goed van pas komt.

4 likes

Hoewel de grenzen dan dicht blijven, kunnen we onze zuiderburen wel bedanken voor deze input. Verder had Maria eigenlijk sowieso geen seksbuddy want ze was onbevlekt ontvangen maar ze gebruikte wel handgel. Maar knuffelmaatje volstaat ook wel. En ze leefde nog lang en gelukkig want de toiletrollen waren nog niet uitverkocht.

3 likes

Een begeleider van een cliënt zei vandaag “het ruikt hier naar rituals” bitch dit is santal 33 ja

8 likes

@Oprah @Dommel ik kon vandaag probleemloos Duitsland in om boodschappen te doen. En kon ook weer weg XD.

1 like

Same haha :sweat_smile: was ook nog eens heel rustig in de winkels.

1 like

Ik zou vanavond met mijn vriend met veel drank doorhalen en de verkiezingen kijken maar ik val nu al in slaap

M’n eten is net toegekomen en nu krijg ik buikpijn en hoofdpijn. Ik heb wel nog een vaag hongergevoel maar anderzijds ook echt geen zin om nog te eten. Zo frustrerend. Gelukkig is het iets dat ik kan opwarmen later.

Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik straks een NORMALE baan heb, ik om de 2 weken een poetshulp laat komen.
Ben echt een slechte huisvrouw, het is niet dat ik er geen tijd voor heb maar heb er gewoon 0 zin in…

11 likes

Hahaha nee ik voel m ook😂

1 like

ik vind mezelf normaal gesproken best knap maar ik kijk nu een opname van een zoomvergadering terug en ik zie er daar echt heel lelijk uit :cry: echt alsof van een afstandje mijn ogen, neus en mond op mijn gezicht zijn gegooid. En iemand anders moet die gaan transcriberen inclusief video van mijn hoofd haha vet kut

1 like

Ik kijk ook graag naar hem vandaag haha

1 like

Ik heb door Zoom echt een complex erbij gekregen. Was altijd wel redelijk tevreden over m’n gezicht. Booooy was I wrong. Wtf doet m’n gezicht allemaal als ik praat zeg :weary:

2 likes

Ik heb net ook contact gezocht.
Maandag komt ze, maar de vraag. Maak ik schoon voor de kennismaking?

1 like

Toen mijn schoonmaakster voor kennismaking langskwam was ik bang dat ze zou zeggen, ja dit is me te smerig, later! Maar dat zei ze niet, levert topwerk en sinds ze komt is het hier zo heerlijk schoon en opgeruimd :+1: Topwijf, ben zo blij met haar. Dus ja, zeker doen @Oprah!

5 likes

Ja maar jij vindt Guus Meeuwis ook aantrekkelijk :woozy_face:

2 likes