omg ja dat!! ik trek echt zo’n mondje de hele tijd mijn vriend zei wel dat ik in het echt heel knap ben dus ik heb gelukkig nog wel een complimentje uit deze onplezierige gewaarwording kunnen persen
Ja maar z’n Corona look vind ik niks. Zie hem het liefst in een overhemd met opgerolde mouwen en een gilet op het podium.
Nou echt! Sinds dat videobellen de hele tijd ben ik me bewust geworden van een deukje op m’n voorhoofd, tussen m’n wenkbrauwen. M’n collega zei dat dat in het echt niet te zien is, maar ja… Nu ik het één keer gezien heb, stoor ik me er natuurlijk iedere keer aan als ik moet videobellen
Via via!
Ik ben ook gefascineerd door haar drankje. Dacht aan het begin dat het lichte thee was maar denk nu eigenlijk rivella of appelsap oid?
Ik werkte er een paar jaar geleden en wij scanden wel het serienummer van producten zoals tablets en telefoons. Het serienummer kwam dan ook op de bon te staan!
bier
Ja dat dacht ik ook nog, maar in een waterglas? En dan wel helemaal dood en warm inmiddels dus gaat ze dan sowieso niet meer opdrinken haha
Ugh, hoofdpijn beter maar nu krijg ik last van m’n maag door de medicatie. Ik heb nog mango lassi en een speciaal Bengaals dessertje ofzo, maar ik durf er niet aan beginnen
Met aloe vera gel of geprakte komkommerzaadjes koelen? Helpt bij mij weleens verlichten
Collega
Heb je dit terug kunnen kijken dan? Of trek je juist een gek gezicht op het moment en omdat je ook naar jezelf kijkt?
Ik geef o.a. colleges via Zoom en neem trainingen en instructievideos op nu alles digitaal gaat dus ik zie mezelf op dagelijkse basis terug. En inderdaad, tijdens een meeting en college zie ik mezelf ook in beeld praten, maakt me zo zelfbewust!
Ik ben gister ook nog geweest! Op de Facebook van 1limburg zie je zoveel reacties onder dat nieuwsbericht staan ooo. Best hilarisch
Pffff mijn Ali pakketjes zijn echt lang onderweg, schijnbaar ligt één al een maand in Nederland maar ja heb hem nog niet.
Ik zag net foto’s van anderhalf jaar geleden toen het heel kut met mij ging en ik herken die persoon op die foto’s gewoon niet meer. En hoewel ik wel is heb gehoord dat ik toen een leuker persoon was, moet ik daar nu heel hard van lachen. Eerder toen ik dat hoorde deed dat mij veel pijn.
Kan dat ook komen door wie dat zei, in welke context? Bijv. iemand met wie je veel uitging als je daar nu klaar mee bent en andere prio’s hebt? Fijn als het je nu laat lachen!
Context niet zozeer maar gewoon het idee dat iemand leuker zou zijn, als die persoon zelf gewoon helemaal met zichzelf in de knoop ligt. En dat je dat ook zegt, terwijl je weet dat die persoon door een hel ging. Ik vind dat gewoon zo bizar dat ik er om moet lachen. Nu was het bij mij vooral geestelijk. Maar alleen als iemand bijvoorbeeld een eetstoornis zou hebben en dat ook lichamelijk opvalt en iemand herstelt hier duidelijk van en je zou tegen die persoon zeggen ‘ik vond je er toen beter uitzien’ dan denk ik gewoon wtf? Wat mankeer je zelf om dat te zeggen. Een gezond(er) lichaam en/of geest is gewoon een groot goed, andermans waarde-onderdeel is hier altijd aan ondergeschikt.
Zo dat was me nog niet duidelijk. Nee dat is echt niettt okay en ongezond. Ook alsof diegene je “kleiner” wil laten voelen. Denk dat je daar nu niet meer close mee bent, en beter ook voor je eigen gemoedsrust!
Uiteindelijk laat iemand zich dan ook zo kennen. Als dat pas later uitkomt en je een situatie beter op waarde kunt schatten. Vind de uitspraak van Maya A. zo mooi moest ik aan denken “if someone shows you their true colors, always believe them” (zoiets). Goed dat jij om zulke mensen kunt lachen