Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

In maart hebben we onze binnenlandse vakantie verzet wegens Corona naar nu (volgende week) om in een huisje te zitten met dochter en te zwemmen en naar een pretpark te gaan enzo. Wat een succes :laughing: :sweat_smile:
Hopelijk krijgen we nog een voucher ofzo…

Ja ik heb ook wel gedacht aan wat vormen van zelf wat voorbereiden maar eigenlijk heeft iedereen het heel druk momenteel dus alles wat super leuk is zonder gedoe is fantastisch! Thanks voor je tip :grin:

bij mediamarkt heb je 100 dagen om te retouneren. dus je kunt ook deze gebruiken en mocht die goedkoper zijn, hem dan kopen en onder deze bon retourneren :nerd_face:

1 like

Het is alsnog fijn om er uit te zijn, toch?

1 like

Niks aan het handje!

2 likes

Oh en ik bedenk me net dat we ook al een fotoquiz hebben gedaan met o.a. kinderfoto’s. Is misschien wat meer werk om foto’s te verzamelen dan je nu zoekt, maar was wel heel gezellig (en grappig :grin:)

Ja! Als we niet met dochter zouden gaan wel. Maar zij heeft geestelijke beperkingen en zal niet snappen dat het zwembad dicht is en je eigenlijk niks leuks mag doen dus dan zit je maar in zo’n huisje… Naja pech gehad hoor, maar vind het vooral “grappig” dat precies nu we zouden gaan alles dicht gegooid wordt. Wat een timing :sweat_smile:

Ik las net een stukje van het amerikaanse verkiezingen topic en nu heb ik zin in donuts of andere zoete troep, maar niks in huis natuurlijk

Oo ja sorry dan is dat wel lastig. Vervelend dat het nu twee keer wordt uitgesteld! Hopelijk zijn er nog wat andere dingen te bedenken die jullie kunnen ondernemen.

1 like

Oh toppie :hot_face:

Oh je hoeft geen sorry te zeggen joh, vond het sowieso aardig dat je wat zei :wink:
Ik moet wachten op een mailtje van het vakantiepark en hopelijk bieden ze een voucher of omboekmogelijkheid. Komt goed hoor!

1 like

Ik bedacht mij net dat ik het best interessant zou vinden als ze het kerstverhaal zouden laten afspelen in coronatijd. Dat een hotel of herberg niet te boeken is door strengere maatregelen en dat je maar tijdelijk onderdak zoekt in een stal. Dat niet alle mensen tegelijk het kindje kunnen aanschouwen dat in de kribbe ligt en/of dat er gewoon een spatscherm tussen de baby en de drie wijzen staat.

36 likes

Inmiddels 2 wijze want er mogen maar 2 mensen langs komen.

40 likes

Één wijze is echt wijs want die blijft gewoon thuis. Jammer dat we dit verhaal dan ook niet in de bios kunnen aanschouwen.

16 likes

Of die 3 wijze komen niet omdat ze de engel niet kunnen verstaan door haar mondkapje

15 likes

Werkt dat echt zo makkelijk? Houden ze niet ergens een specifieke code ofzo bij?

Ik neem jouw aan als mederegiseur kunnen we samen rijk worden.
Edit: kan ik direct ook een andere docent Nederlands inhuren. Wat een ramp ben ik.

4 likes

Niet dat ik weet! Het gaat om de streepjescode nl en die zijn vaak identiek (mits het natuurlijk hetzelfde product is)

ik heb zelf AirPods gekocht bij marktplaats die een week later in de aanbieding waren op Amazon en die van Amazon terug gebracht naar de mediamarkt. Heel erg I know :see_no_evil:

1 like

Moeten de 3 wijze ook een mandje mee nemen voor ze jezus kunnen aanschouwen?

3 likes

Hahahaha jij durft!! Denk dat ik hem morgen ook gewoon ga uitpakken dan. Durf nu niet meer want dan zit ik over een paar uur nog dingen te installeren op dat ding.