Ja, maar ik vind niks mis met Westland, bedoel ik.
Oooh nee joh! Ik heb er ook niks tegen. Het is een oude grap hier in mijn vriendengroep dat het Westland een gek boerengebied is
Mijn hond was gebeten door de hond van mijn ouders en nu is dat wondje gaan ontsteken en heeft hij een kuur gekregen.
Volgende week gaan zān dubbele rij tanden en niet ingedaalde bal eruit
Ben blij dat ik een huisdierenverzekering heb
Ja en dan moet ik mijn eigen boodschappen doen zeker
Nooooo, wat een kutweek
Gisteren droeg mijn dochter (we hebben hetzelfde paar, ik schoon zij vies) mijn nikeās!!!
Ja hoor, licht suĆØde en vies!! Na een dag!!
Vandaag beroerd en koppijn dus stomme coronatest
En vanavond laat mijn man mijn west Germanie schaal van oma vallen!
Ik heb dus 2 slaapkamers waarvan 1 best klein is en dat is dus mijn computerkamer maar ik zit eigenlijk altijd daar 80% van de tijd. Eigenlijk is het best sneu dat ik zo weinig in de woonkamer zit als ik alleen ben. Ik ben gewoon te verslaafd aan internetten en dat doe ik weer het liefst achter een laptop en een tafel.
Ik hoop dat mensen dit herkennen en dat ik niet de enige ben haha. Oh en als ik ooit een groter huis heb dan wil ik gewoon een eettafel in de woonkamer en dan kan ik daar ook altijd zitten hehe.
Ik ben een ongelooflijke ākniepkeutelā zoals we dat hier zeggen, ik geef liever niet te veel geld uit als dat niet hoeft. Ik tank alleen op dagen dat ik weet dat 't goedkoper is etc.
Nu heb ik een tablet gekocht bij mediamarkt, met omgerekend 16,5% korting op de gewone prijs. Zal dat met black Friday nog goedkoper worden dan die 16,5% korting? Kortom: houd ik dat ding in de verpakking tot dan, of niet
Eigenlijk hoort dit bericht ook wel in 't gierige acties topic thuis
Als ik een beetje google kom ik daar ook op maar ik kan natuurlijk zelf slecht een beetje boordelen wat het is. zie zo geen bloedvaatjes. vind het zo lastig want ik wil juist nu niet gaan lopen jammeren bij de huisarts.
Heb het helaas ook op dagen wanneer ik geen kapje op heb.
Heb je geen tafel in de woonkamer? Of anders een laptoptafeltje die je op je schoot kan zetten als je op de bank zit? Haha.
Maar verder toch helemaal prima. Is jouw huis, lekker doen wat je zelf wil
Ik heb een salontafel gekocht die je ook kan uitklappen tot een soort eettafel maar ik vind hele tijd op de bank zitten met een laptop op tafel niet fijn ofzo haha.
Alsof we vandaag nog niet genoeg spanning hadden is nu ook heel Utrecht CS ontruimd door veel zwaarbewapende agenten. Frankrijk en Oostenrijk schieten meteen door mijn hoofd, hopelijk loopt het af met een sisser. 2020 is volgeboekt hoor
Heeft iemand iets online gedaan van een pubquiz of bingo / escaperoom of iets anders met hun werk wat een succes was? Wij hebben binnenkort een online personeelsdag en ik wil graag wat leuks doen.
Ik heb onlangs een online pubquiz gedaan met mān collegaās. Dat was van āupbeatlesā. Ik heb zelf een keer iets georganiseerd met een escape room
Ik heb mezelf als test toen aangemeld, maar bleek dat het wel even duurde voordat alle mailtjes binnen waren dus heb toen vantevoren voor iedereen een āwegwerpā email Adres gemaakt en alle links al geactiveerd. Wel even een halfuurtje werk maar daarmee liep het wel heel soepel toen we gingen spelen
Thanks dat klinkt goed ik ga eens kijken!
Vooralsnog niks gebeurd voor zover bekend, sorry wil je niet gestrest maken. Hopelijk blijft dat zo
Vandaag kwam mijn joggingoutfit binnen en ik ben er zo blij mee. Zo lekker zacht, nu ben ik echt een softie van binnen en buiten.
Ah shit, hopelijk is het loos alarm
Mijn werk heeft onlangs een online escape room gedaan via https://wearewildgoose.com/uk/, en met het team hebben we al een paar keer een pub quiz gedaan (zowel via een bedrijf als lekker simpel dat elke persoon gewoon 1 ronde voorbereidde)