Ik heb een mandje bij mijn airfryer gekregen en maak heel vaak aardappelschotels etc in de airfryer!
De website https://www.airfryertotaal.nl/recepten/ is ook erg fijn. Veel recepten en je kunt er ook accessoires kopen voor verschillende fryers.
Ik heb een mandje bij mijn airfryer gekregen en maak heel vaak aardappelschotels etc in de airfryer!
De website https://www.airfryertotaal.nl/recepten/ is ook erg fijn. Veel recepten en je kunt er ook accessoires kopen voor verschillende fryers.
Je kan er ongeveer alles in maken, vind deze site wel handig voor recepten: https://theamazingkitchen.nl/
Ik heb in november verkiezingen en we gaan deze week campagne voeren. Nu sta ik bekend als de grootste feminist, maar ik heb toch mân kortste rokje uit de kast gehaald, in het teken van âbaadt het niet, dan schaadt het nietâ en ik voel me wat hypocriet nu .
Typisch de mens om te denken dat je goed bezig bent als je alleen maar ârechtzetâ (en dit gebruik ik loosely) wat je zelf in de eerste plaats opgefokt hebt. Fokprogrammaâs in dierentuinen zouden niet nodig moeten zijn.
Ik heb zo vreselijk veel zin in poffertjes en oliebollen maar in plaats daarvan moet ik pasta met broccoli eten Wat een onrecht op deze wereld.
Ik heb een sicke onderhuidse pukkel op mijn kin en zo een date. Nice
Ik klik bij thuisbezorgd op 18:30 want mn vriend is dan pas thuis. Gaat net al de bel
Van wie mĂłet dat
Van de baas van de wereld.
Die naast me op de bank zit te gamen en de boodschappen heeft gedaan en kookt vandaag.
Ontsla die baas
Heb bij mân ouders thuis mijn doos van de Nintendo DS gevonden inclusief oplader en spellen! Ik weet al wat ik morgen ga doen
Ik dacht eerst even zoân fopspeelgoed ding dat je ergens in knijpt en dat die spin dan springt, waardoor het lijkt alsof die echt is. Maar wat een cute spin.
Heb de laatste tijd echt enorm rode/gloeiende wangen en dan vooral het gedeelte onder mijn ogen. begint dan in de middag en het zakt gewoon niet weg. ondanks douchen of iets kouds er tegen aanhoud. Heb niks veranderd aan mijn reinigingspatroon. Nu heb ik wel een bepaalde vorm van acne op mijn wangen, maar dit is gewoon echt zo irritant. Denk dat ik binnenkort maar naar de huisarts moet om te checken of ik weer naar een dermatoloog moet (aangezien ze de vorige keer weinig kon betekenen ben ik daar een beetje bang voor) tips eventueel zijn welkom. baal een beetje.
Ik wil mân papier buiten zetten voor morgen, anders moet ik morgen eerder uit bed en daar heb ik echt geen zin in. Maar het waait zoooo hard dus ik vrees dat er niks anders op zit.
Nee hoor is zo herkenbaar om dit soort fijne plekjes te hebben voor je vaste routines
Ieeeee Westland
Kan het niet een vorm van rosacae zijn? Zie je ook de bloedvaatjes? Ik heb dit ook en het speelt vooral op in de herfst/winter met koude wind. Met name ook als ik dan veel fiets.
Ik heb van alles geprobeerd van de huisarts en ook oa gladskin. Uiteindelijk hielp overdag gloves in a bottle op mijn wangen en âs nachts cetaphil het beste en nu heb ik er nog maar amper last van!
Nee toch
Ja ik zie die vlag