Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik weet niet hoor maar Amerikaanse verkiezingen, persconferentie en Ajax in de champions league op één dag vandaag en ik moet me concentreren op werk??

18 likes

Gadver ik heb echt zo’n hekel aan fusion. Ik zag laatst ook sushi met truffel, wie bedenkt dat (iemand gaat me nu vast vertellen dat dit super lekker is).

1 like

Nja dat is toch meer een soort pasta rijst dan plakkerige sushi rijst.

@monkeyslut same. Ik was hier in de jumbo eem keer helemaal enthousiast omdat ze empanadas verkochten keek ik op t bordje wat voorn vlees er in zat… Kebab!! HOE VERZINNEN ZE HET

2 likes

Dit is ook mijn probleem vandaag, ben elke keer wel over een van de onderwerpen iets aan het lezen of opzoeken. En ik heb nog een online boeklancering vanavond die ik bij wil wonen. Dus nu ben ik aan het plannen hoe ik dat allemaal ga/kan combineren, wat uiteraard ook niet meewerkt voor mijn productiviteit op dit moment.

1 like

ohhh dat was ik aan het doen… werk…

Mijn vriend heeft een vast contract gekregen en ook getekend :partying_face: :partying_face:

27 likes

Zit echt te janken omdat die kut dierentuin die twee chimpansees hebben doodgeschoten :sob::sob::sob:

4 likes

Ja triest!! Ook een stomme oorzaak gewoon (van de ontsnapping)

Ja las het ook net. Zo treurig😢
Oh en deze reactie van een bezoeker vind ik ook zo kut en misplaatst:

“Ik vind het vooral heel jammer. Onze kleine is vandaag één jaar oud. Dus we gingen even met z’n drietjes naar de dierentuin, maar dat was van korte duur”.
Jammer joh dat jouw dagje uit hierdoor verpest is maar ik vind het erger dat dieren, die toch al hun hele leven in een kooi moesten doorbrengen, vervolgens ook nog eens doodgeschoten worden.

17 likes

Ik ben zo moe dat ik overweeg om in mijn enige meeting-vrije uur vandaag een dutje te gaan doen. Kan me toch amper concentreren.

Ja mensen zijn zo kut!! Wat een onzin zeg, ongelofelijk.

1 like

Gewoon doen. Ben je straks nog wat waard :slight_smile:

1 like

Ja flikker toch op. Mensen zijn zo ontzettend egoïstisch…

Ik ben nog nooit naar een dierentuin geweest en dat zet ik graag voort na dit bericht. :sob:

2 likes

Nog nooit?? Vroeger ook niet?

Nee. :joy: Ook nog ooit naar een circus o.i.d. M’n moeder is echt fel op tegen en soms net bijna een dierenactivist.

Ik vond het ook nooit erg voor zover ik me kan herinneren.

2 likes

O wauw dat vind ik serieus wel bijzonder! Dan snap ik ook wel dat je er nu ook nooit heen gaat of die behoefte hebt.

Volgens mij ben ik er ook gewoon met school heen geweest. Maar dat kun je natuurlijk als ouder verbieden

Ik heb het naar aanleiding van jou bericht opgezocht.

Jemig wat kut actie. Kan ook wel janken.
Waarom moeten ze meteen dood. Ik snap dat echt niet.

Er zal vast wel over nagedacht zijn maar ik snap het niet.

Hele apenroedel of hoe dat heet bij apen zal nu ook in de war zijn.

2 likes

Mmm een perfecte mandarijn kan toch echt je dag maken :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Volgens mij een troep.
Maar ja dit vind ik zo sneu, chimpansees zijn zo fucking slim dus dat maakt het nog tragischer. En ze zijn neem ik aan niet tegelijkertijd doodgeschoten dus de een heeft het ook moeten zien van de ander :frowning_face:
Weet niet of de andere chimps het ook konden zien maar ik hoop dat dat ze bespaard is gebleven.

Hier ok nog nooit in een dierentuin geweest! Al denk ik meer hier omdat mijn ouders er geen geld voor hadden vroeger. Nu heb ik google, zie hoe die beesten er uit zien, hoef ik niet voor naar een dierentuin.

Op de apple supportlijn kun je zelf kiezen wat voor soort muziek je hoort tijdens het wachten.

“als u liever in stilte wacht, druk dan op 4”

:joy: Heerlijk.

26 likes