Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik las het ook! Verschrikkelijk idd. Zoveel leed op de wereld. Soms voelt het hele zeuren over corona echt zo misplaatst.

2 likes

Zeg ik ook niet

Maar ik noem het islamitisch terrorisme omdat het dat is. Net als dat we geweld in Europa in de 80s de golf van nieuw linkse terrorisme noemen, is het nu de gold van islamitisch terrorisme.

2 likes

Wil niet inbreken en lullig zijn; hebben we hier niet een nieuws topic voor?

Nieuws heeft de laatste tijd echt impact op mijn humeur. :sweat_smile:

4 likes

Net toen ik wegging om vochtvreters te halen zag ik weer een dikke zilvervis over de muur kruipen, dus ik hoop dat die dingen gaan helpen

1 like

Klinkt als een droomsupermarkt!

2 likes

Ik dacht dat de buurvrouw een pakketje van de IKEA had aangenomen. Blijkt het een pakket van plantje met een te lief kaartje van mijn vriend erbij. Ik janken uiteraard. Maar nu weet ik niet waar mijn pakket van IKEA is gebleven.

11 likes

ik heb zojuist een opkoper gecontact over het laten ophalen van mā€™n auto :frowning_face: zo jammer maar de apk en alles kost zoveel dat het de investering niet meer waard is helaas

1 like

Ja!
En ook echt voor het eerst in weken niet overprikkeld thuis komen van boodschappen doen (en niks vergeten van het lijstje!!) dus driedubbele winst.
Stukje verder fietsen maar das niet zo erg.

2 likes

Nee hoor, ik snap je wel!
Ik durf sinds corona weer alleen boodschappen te doen, omdat het een stuk rustiger is in de supermarkten. Dat is zoā€™n bevrijding.

3 likes

Ik had eindelijk een beetje ok geslapen afgelopen week. En nu toch zo belabberd weer vannacht, heb elk uur gezien zowat. Ik ben er helemaal misselijk van en zou echt een slaappil willen zodat ik eindelijk eens een nacht in slaap kom en doorslaap en fris wakker word. Wat een ellende. Worstel me echt door deze dag heen en dat terwijl gisteren zoā€™n fijne en productieve dag was.

Het is niet mijn dag vandaag. Alllemaal dingen op mijn werk die niet goed opgepakt worden, ongesteld en doorverwezen naar het ziekenhuis gister. Dus nul concentratie. Met gierende banden straks naar huis en dan hopeljik opgevrolijkt worden door mijn vriendinnen in de video call vanavond.

1 like

Thats it ik kan 2020 niet meer aan. Covid en alle rellen enzo was al erg. Maar nu is er een Grieks restaurant hier in de omgeving dat sushi maakt met Gyros en Tzazikiā€¦

49 likes

Kijk, ik begrijp dat dit heiligschennis is maar dit lijkt me wel goed te eten stiekem

Lijkt mij echt goor haha. Vooral tzaziki en rijstā€¦

Vliegende superhelden zien er net zo achterlijk uit als zwerkballende tovenaars

Even een hond wezen thuis brengen! Wat een leukerd :heart_eyes: kwam even buurten in het hotel hahaha.
Eenmaal daar aangekomen belde ik aan en met dat de deur open ging, sprong de hond over het muurtje en rende weer wegā€¦

Weet trouwens niet of hier iemand bij de dierenambulance werkt? Maar die had ik dus gebeld en zij belde echt super snel terug met het adres van de vermoedelijke eigenaar.

22 likes

Dank je wel voor je lieve reactie.

Moet denk ik ook gewoon met mijn vriend erover hebben, maar ik vind zelf werk ook echt heel belangrijk. Mja, het doet me wel goed dat je even naar me geluisterd hebt!

2 likes

Misschien is er toch meer mogelijk dan je denkt! Veel succes ermee :kissing_heart: Probeer ook af en toe ff tijd voor jezelf te nemen en te ontspannen

@Perzik ik zou zeker niet op een vast contract wachten, want afhankelijk van je branche kun je dan wel erg lang wachten. Ik neem aan dat je wel recht op ww hebt opgebouwd, dus dan heb je in ieder geval een vangnet. En misschien kunnen jullie de dingen zo inrichten dat jullie het indien nodig ook op 1 salaris kunnen redden. Dat kan wat geruststelling geven.

1 like

Tzatziki en rijst vind ik nog het minst erg eraan. Keftadakia bijvoorbeeld eet je toch ook vaak met tomaat/rijst en tzatziki?

Maar goed, mā€™n vriend pleurt het liefst nog tzatziki en feta naast zā€™n boerenkool dus misschien vind in het daarom niet gek.

2 likes