@Axolotl hoe gaat het met je kat?
Noorse god die wordt gespeeld door Chris H.
Ik wil For Sama kijken maar liever niet alleen want zielig en hij schijnt goed te zijn dus mijn vriend moet hem ook gewoon zien. Maar vaak wil hij niks zielig/drama zien doordat hij geen zin heeft om emotioneel te worden. Ik vind worden aangegrepen door films juist ergens mooiā¦ Maar nu moet ik dus wachten tot hij zin heeft om een aangrijpend verhaal te zien.
Wat verdrietigš„ dikke knuffel
Huilen is echt niet erg nu, sterkte
Ah nee! Wat is er gebeurd?
Ugh, ik wil iets voor mijzelf kopen. Omdat ik gewoon best druk heb nu en mezelf beetje zielig vind daardoor en gewoon veel shit over me heen heb gehad. Dus nu wil ik iets voor mezelf kopen als feel good gift. Maar heb dus echt geeeeen idee watā¦tips??
Oh Nice dat is idd wel een goeie naam om
Subtiel te namedroppen
satisfyer
Heftig. Knuffel
Ahh sterkte
Al 3 dagen kei veel nekpijn, vanmiddag bij de fysio geweest en al paracetamol genomen helpt niet. Toch maar dansen zometeen in de hoop dat veel bewegen wel helpt
ik wil wel een bijbaantje in de horeca maar heb helemaal geen zin om hard te werken hmm
wat verdrietig. Dikke knuffel
Heel veel sterkte
Ik ben mijn pyjama vergeten mee te nemen op vakantie en ik vind het erger dan ik wil toegeven.
Iets beter. Hij heeft een infuus gekregen met vocht, medicatie tegen de misselijkheid en een eetlust opwekker. Hij is nu weer thuis en we moeten doorgaan met dwangvoeren. Hij heeft vanmiddag een klein beetje uit zichzelf gegeten maar ik wil niet te vroeg juichen want dit was een paar dagen terug ook het geval na zān dagopname.
Hij lijkt wel opgeknapt na zijn infuus maar dat is ook wel logisch want hij was uitgedroogd
Heeft iemand hier wel eens iets bij the leann besteld? Vind hun producten voor koffie vooral (low cal siropen, foams etc) heel interessant klinken, maar ook een beetje te mooi om waar te zijn?
De Skinny food siropen? Nee hoor, zijn prima en niet te mooi om waar te zijn. Ik haal ze altijd via afvallen met Bregje. The leann kwam ik laatst ook tegen, die is iets duurder dan Bregje.
De sauzen van cully is de een weer goed van en de ander minder. Producten van leann zelf weet ik niet zo goed of het wat is.
Lig weer op bed, tas staat klaar, kleding ligt klaar. Zie weer op tegen mān wekker om 05:00. En morgen ben ik weer knal vrolijk omdat ik naar kantoor ga en ben ik weer een blije puppy