Kent iemand dit?
Ik keek dat vroeger altijd bij mijn oma, en nu ik het zo terug zie is het zo vreemd! haha
Kent iemand dit?
Ik keek dat vroeger altijd bij mijn oma, en nu ik het zo terug zie is het zo vreemd! haha
Achossie ik hoop dat ie gauw opknapt! Ik vind het zo gek dat ze geen oorzaak kunnen vinden!
Ik ben eens naar een theatershow geweest, de filmpjes ken ik niet.
Sjow ik dacht wat is het hier voorān ruzie, pak mn popcorn, zat ik per ongeluk in de zwangerschaps wjekw lol
En, was er ruzie??
Mn nieuwe favo videos op het wereldwijde web zijn katten met microfoons.
Idk had geen zin om terug te scrollen, dus weet niet wat er was, maar er werd gepraat op een toon die ik niet tegen mān denkbeeldige hond zou aanslaan.
vind het wel fascinerend altijd dat er nog een heel sub-universum op het FF is
Jaa bijvoorbeeld deze! Lijkt me heerlijk
Edit: heb net van the skinny (via bregje, bedankt voor de tip!) coffee creamers besteld in de smaken vanille en hazelnoot. Daarnaast ook nog een siroop in de smaak butternut scotch. Ben benieuwd!
Pfffff zij sturen cadeautjes naar elkaar! Wtf
Ik heb die low kcal sauzen (knoflook, curry, bbq en chilisaus) van leann. Echt top sauzen vind ik, behalve de chili. Die is goor hahah.
Ik vind dat tv programma restaurant misverstand zo heftig, allemaal leuke mensenā¦ maar ook heel interessant om te kijken
Het schijnt te heersen, ze hebben afgelopen week al tientallen katten gehad die niet willen eten. Mān man heeft 3 collegaās met hetzelfde probleem bij hun kat en mān schoonzus begon erover dat een vriendin van haar ook naar de dierenarts was gegaan ervoor. Heel raar maar niemand weet wat het is
Haha bedoel je die met zoān echo?
Jaa hahahaha heerlijk die chaggie hoofdjes en dan die echo
Sterkteā:heart:
Jaaa hahaha
En ken je de Mr. Sandman filmpjes die zijn ook lachen
Ik ben dit helemaal
Jaa lof it!
Ik had me helemaal verheugd om het first dates topic te lezen want er was vandaag iemand in first dates die ik ken en ik wilde weten wat jullie van hem dachten. Maar 0 posts. Meh. Overigens moet ik de aflevering zelf nog kijken wel