Ja, ik ga bijna altijd alleen, heerlijk! Vind het zelf niet awkward, er zijn best veel mensen alleen. Soms ga ik met mijn moeder of met een vriendin en dan denk ik al snel: hou je klep .
Ik had net een paar oudergesprekken en een vader verraste me zo. Hij was zo ongelooflijk lief en zo betrokken bij zān dochter en begaan met haar reilen en zeilen in de groep. Kon alleen maar denken: meid, echt wat een geluk dat je zoān lieve vader hebt. Fantastisch. Ben helemaal van mijn a propos.
Ze waren overigens echt allemaal leuk en lief en de moeders ook maar die ene sprong er echt uit.
Ik ben op vakantie en had achter onze tent een perfecte hangmatplek tussen 2 bomen maar nu zijn daar mensen komen staan en ben ik mān plekkie kwijt Ik hoop dat ze gauw optyfen
Vergeet de airfryer niet sjef
Ik heb mijn eerste college van dit studiejaar morgen pas, maar heb nu al het gevoel dat ik enorm achterloop haha HELP
Mijn mentorklas (en de hele jaarlaag) gaat tijdens school naar een theatervoorstelling over het koloniale verleden & daarna wordt het actuele topic BLM besproken. Er volgt dan nog een verdiepingsles op school & docenten kunnen aansluiten bij dit programma (met hun vak).
Omg, ik ben hier zo blij mee! En trots op. En het is nodig. Want in dit boerengat is zoveel onwetendheid. Ik hoop dat ik mee kan naar de voorstelling!!!
Zelf loempiatjes gemaakt nomnom.
Omw
Hoeveel betaal je daarvoor? Ik ben laatst ook naar de spa hier geweest en ik zou best vaker willen gaan maar het is zo duuuur.
Oh en ik ben nieuwsgierig: toch weer terug in het onderwijs? Daar was je helemaal klaar mee toch, of doe je nu iets anders dan voorheen?
Die avondbadenkaart was iets van ā¬165 voor 13 keer. Ongeveer ā¬12,50 per keer. Je mag dan vanaf half vijf komen geloof ik, voor mij is een avond ook meer dan genoeg (alsin: ik hoef geen hele dag).
Normale avondentree is rond de ā¬19, dus was wel een goeie deal.
Ja! Ik dacht dat ik klaar was met onderwijs, maar blijkbaar niet. Daar ligt toch echt mijn passie! Ik was eigenlijk vooral klaar met mijn, inmiddels, ex-werkgever. Heb daarna 6 maanden op kantoor gewerkt en heb me nog nooit ZO erg verveeld en ZO nutteloos gevoeld
Dus: terug voor de klas. Nieuwe werkgever bevalt tot nu toe ontzettend goed.
Omg ik ben momenteel echt even ZO jaloers I canātttttttt
Ik kreeg net een preek dat ik pas na 1,5 maand belde voor mijn lenzen. Ik heb het 5 minuten aangehoord omdat ik zo in shock was dat ze op deze manier tegen me bezig was. Toen doordrong dat het niet mijn fout was heb vroeg ik een beetje geĆÆrriteerd of het niet hun werk was om deze afspraak met mij in te plannen toen ik mijn proef lenzen ophaalden hield ze pas op en kon er een controle afspraak ingepland worden. Doe normaal.
Klaar met dat lieve gedoe. Ik ga voortaan ook assertief zijn.
Oh dat is idd goed te doen ja! Ik ga het eens uitzoeken hier, misschien is er ook wel een keer een actie.
En goed om te horen!!
@MadameMignon haha waarop dan?
Oh men ik ben gesloopt en ben ongesteld en wil echt nog even wandelen vandaag anders ga ik de hele avond alleen maar in bed liggen maar I canāt.
op een collega die met nul ervaring een super chille positie heeft gekregen bij zijn andere werkgever
alhoewel ik er zelf nu echt nog niet aan toe ben
heb ik zoiets van ugh ik wil dat ook
Ik heb iemand ontmoet met echt een vette naam (ik noem hem even X) en nu wil ik vrienden met hem worden zodat ik het kan hebben over āmijn vriend Xā.
Verder ben ik niet oppervlakkig of zo.
Hallo hallo is er iemand hier met de Ziggo GO app en zoja zou je willen kijken of je Crime + Investigation nog ziet staan? Ik ben de zender ineens kwijt. Heb verder geen Ziggo, heb alleen toegang via de app.
Pff wat vaag bedankt voor het kijken!
Deel de naam ff cryptisch ofzo
Mijn relatie is voorbij van 11 jaar en ik kan gewoon niet stoppen met huilen, help