Wat je even kwijt wil #42

Haha (helaas) heeeeel herkenbaar!

Ik heb vakantieee! :smile:

9 likes

Oh wauw, dit is wel bizar ja!

Ja ik mocht dat destijds gelukkig ook, maar dan moest ik het wel aankondigen ‘ik ga nu de verbinding verbreken, ik wens u nog een fijne dag!’

2 likes

Ben nu in Photoshop een nieuwe CV maken om binnenkort een stage mee te zoeken. Ik vind hem nu wel mooi worden, maar geen idee of iemand anders dat ook vindt :sweat_smile:

1 like

Ik ben de laatste weken echt veel moe en ik vind het irritant. Ook wel veel aan mijn hoofd, maar toch. Misschien komt het inderdaad door de weersomslag.

Ik heb voor het eerst zelf een smoothie bowl gemaakt, maar hij was heel ijzig en dik en blijkbaar heb ik daar vandaag te gevoelige tanden voor.

Fitgirl gone wrong dit.

2 likes

Vanmorgen om 9 uur 1.5 uur gewandeld wat huishouden gedaan en nu zit ik heerlijk in de zon. Straks alleen nog de afwas en mijn bed opmaken na het avond eten
duik in er gelijk in.Vanavond beginnen met 1 van de 4 nachtdiensten, maar eerst lekker voorslapen in een schoon bed.

1 like

Wat hou ik toch van de bonus. Wasmiddel normaal 8 euro per fles en nu 2 voor 5 euro. :money_mouth_face:

2 likes

Ik heb een impulsieve afspraak bij de kapper gemaakt voor over vijf minuten. I kweet niet eens wat ik wil…

2 likes

Ja ik slaap ook veel langer uit terwijl ik dat voorheen niet echt deed. En soms ‘s avonds kan ik mijn ogen echt niet meer open houden

1 like

Ik val in slaap op de bank en in de ochtend niet wakker te krijgen. Ben zo moe de laatste tijd en ik doe niet eens iets bijzonders overdag.

1 like

Ben nog steeds een beetje in shock. Schijnbaar denkt mijn hoofd dat ik nog steeds op maat X en Y zit en alles wat ik zie; naahh dat pas ik never nooit niet. En dan pas ik het en dan is alles veel te groot… En lekker TMI maar voor het eerst weer ondergoed gewoon kunnen kopen bij de Zeeman. echt. ik ben zo in de war. (En het is natuurlijk hartstikke positief want daar werk ik keihard voor)

23 likes

Ik heb juist andersom haha. In mijn hoofd ben ik nog steeds een skinny bitch en denk ik bij allerlei dingen: oh ja pas ik wel. Eindstand: LizzyBennet-rollade.

11 likes

ahh neee <3 komt ook wel weer goed toch!!

1 like

Het is zoveel werk om voor 3 dagen naar een huisje te gaan wth?? Waar ben ik aan begonnen. Die boodschappen inpakken en denken aan al die stomme dingen die je dagelijks gebruikt in huis maar daar misschien niet zijn

8 likes

Ik zou voor gastvrouw in bieb gaan, maar dat lijkt me zelf het leukst. Denk dat je voor schoonmaken bij ouderen ook spontaan en gezellig moet doen haha en productiemedewerker lijkt me geen dankbaar werk.
In de bieb is het vaak ook rustig dus denk best prima zonder de hele tijd super sociaal te moeten doen.

3 likes

In de bieb moet je toch stil zijn? :grimacing: ik denk dat je als gastvrouw meer het aanspreekpunt bent voor vragen en moet zorgen dat alle boeken goed liggen e.d., ik denk niet dat je random hoeft te socializen hoor! Lijkt me wel de leukste van de drie, ook lekker lezen als 't rustig is.

4 likes

Ze zeiden dat ze op zoek zijn naar een spontaan iemand die wel mensen gaat aanspreken van ‘ik zie dat je met een kind bent, we hebben ook een kinderafdeling he’ haha. Maar op zich het soort mensen dat naar een bieb komt is best wel chill, het is niet zoals in winkels werken bijv. Je hebt wel alleen soms hangjongeren/zwervers waar je mee moet dealen, dat zit me wel tegen

@ferris ik ben het wel met je eens. Schoonmaken lijkt mij eigenlijk het minst leuk. Bij inpakker weet ik echt niet wat ik me moet voorstellen

De bieb! Lijkt me echt fantastisch. En het hoeft niet zo heel spontaan en jolig hoor lijkt me, juist rustig en behulpzaam, je kan ze gewoon vragen wat ze zoal leuk vinden en daar tips voor geven enzo.

2 likes