Wat je even kwijt wil #42

Wat wil hij anders gaan doen? Je arresteren omdat je hem niet doorverbindt? :joy::joy:

17 likes

Ik heb er een op marktplaats/hier op het forum staan :slight_smile:

@Friemel

Dit gebeurt bij mij best vaak dat het pas in het nieuwe jaar wordt ingediend, misschien dat dat bij jou ook?

Virtual hug vanaf hier iig. :yellow_heart:

1 like

Vandaag beginnen de online lessen weer. Ik heb zo twee grote hoorcolleges achter elkaar, dus dat begint goed. Hopelijk kan ik me blijven concentreren.

1 like

Ik vind dat echt prachtig zulke mensen. Ik heb dat dus op mijn werk ook. Heb daar veel klantcontact, maar ik ben geen klantenservice, dat is een andere afdeling. Maar klanten hebben vaak geen idee en dan denken ze ook echt indruk op je te kunnen maken met dingen als ‘ik ben jurist’. Gefeliciteerd, ik ook. Of ‘ik ga jou dagvaarden’. Succes Piet, zie t wel verschijnen :raising_hand_woman:t3:

22 likes

Hebben jullie ook meer slaap nodig tegenwoordig? Sinds een week of 2 kan ik iedere dag tot 12 uur uitslapen als ik geen wekker zet. Heerlijk maar ik wil ook wat aan m’n dag hebben. En als ik m’n wekker op tijd zet (omdat ik aan studie/werk moet) kan ik er met zoveel moeite uitkomen. Ben deze moeheid echt niet gewend.

Ik kreeg een appje om een aed te halen terwijl ik nog in bed lag en heb nog nooit zo snel buiten gestaan. Net toen ik de supermarkt binnen wilde gaan om hem te pakken rende iemand er al mee naar buiten en hoorde ik ambulances dus ben ik maar weer naar huis gegaan.
Denk dat dit beter was want te veel mensen is ook niet goed, maar toch voel ik me nu schuldig. En mn hart bonst nog zo erg, wat een stress

18 likes

je hoeft je niet schuldig te voelen. je hebt goed gehandeld!

13 likes

Ik zat gister op een veerboot en echt zoveel mensen die hun mondkapje halfslachtig, alleen over de mond droegen. En elke keer als ik dat zie moet ik aan dit plaatje denken

31 likes

Afgelopen week ging het ergens in een topic hier over :

Ik heb soms bijna het idee dat sites de discussies van het forum oppikken en er artikelen over schrijven.
Dit is niet de eerste keer dat het me opvalt haha.
Al was dit natuurlijk ook nav een nieuwsbericht.
Er komen wel punten in naar voren die hier ook besproken werden.

Edit: oh nevermind het is een artikel van 1 september zie ik nu. Weet niet meer of die discussie er nou na was of er voor. :nerd_face:

4 likes

Supergoed dat je gelijk gegaan bent ondanks dat je uit bed getrommeld werd! Als iedereen denkt dat een ander het wel doet is veel kwalijker. Snap dat de adrenaline door je lijf giert nu, maar goed dat je bent gaan kijken en hebt gecheckt dat de persoon in nood hulp heeft gekregen. Pak even rustig tijd voor je ontbijt en een kop koffie/thee zodat je weer een beetje tot rust kan komen. Goed gehandeld!

4 likes

Ja ik herken het wel. Vooral ook lastiger uit bed komen enzo. Denk dat het komt door de weersveranderingen. Het is nu ook al zo gauw weer donker. En donker zorgt weer voor moeheid (een van de grootste redenen waarom ik de herfst en voor een deel de winter haat) en die regen zorgt ook voor triestheid/neerslachtigheid. Dus ook moeheid. Althans dat is mijn ervaring. Maar goed ik heb dan ook echt een intense hekel aan de herfst :sweat_smile:

3 likes

Oh over Jeff Bezos’ inkomen, ik vond deze visualisatie van een dude van reddit heel goed. Die man verdient zo bizar veel dat het abstract wordt, en deze plaatst het mooi in perspectief.

16 likes

Hahaha nou inderdaad, was ook mijn gedachte. Vind het echt jammer dat je zulke dingen niet mag zeggen. Laatst had ik ook zo’n soort persoon, die bleeeeeef maar doorgaan over its wat gewoon niet mogelijk was. Ik was het op een gegeven moment ZO zat en toen heb ik wel gezegd:
Meneer ik heb u al minstens 3x verteld dat dat niet mogelijk is, wat denkt u nou? Dat ik nu dan ineens zeg oh nee nou als u heel boos wordt, ja dan kan het ineens wel? Als het wel kon, had ik het met alle liefde gedaan maar Het.Kan.Niet. Dus als u verder geen vragen meer heeft, nog een hele fijne dag gewenst.

Maar toen was het feest nog niet afgelopen. Hij vroeg daarop namelijk mijn naam en werd toen boos omdat ik mijn achternaam niet wilde geven :woman_facepalming:.

Toen heb ik gewoon opgehangen, bekijk het even lekker. Hier krijg ik niet genoeg voor betaald hoor :joy:.

12 likes

Groot gelijk. Heel vervelend zulke drammende mensen.
Een keer wilde een man een bepaald papier dat ik moest mailen zodat hij bij zijn gemeente een postadres kon regelen. Nou ik werkte bij t mobi.le. :sweat_smile: Hij helemaal boos en ik heb hem tips gegeven maar hij zei letterlijk; als je dit niet doet ga ik klagen over jou bij mijn gemeente. Ik kon me niet inhouden “dan gaat u toch lekker klagen daaag” Vervolgens had ik wel gezeik op werk hierover.

1 like

Ja soms is het echt heel moeilijk om je in te kunnen houden! Als mensen al heel rot doen en ze zeggen dat ze een klacht over mij gaan indienen, dan zeg ik altijd heel droog: “OkĂ©â€. En dan blijf ik gewoon stil haha.

Wat voor gezeik kreeg je ermee op je werk als ik mag vragen?

1 like

ik mocht never nooit zelf ophangen (dat had ik dus gedaan na de dag) en ik was vonden ze te bijdehand. Nou een kwartier lang heb ik me ultra netjes gedragen maar komop wat kan ik doen aan zijn gemeentezaken. Toen verviel mijn recht op een bonus die maand en dag zou een tussen de 100 en 200 euro zijn :expressionless: En ik zou dan ook niet een andere taak kunnen krijgen zoals hogerop komen. Ik geloof dat het nu wel anders is bij het bedrijf maar ik was snel weg.

Wow dat je gewoon niet op mag hangen, dat is wel echt bizar. Ik mocht dat wel toen ik in een callcenter werkte. Heb het een paar keer gedaan in al die maanden. Maar als je dat dan deed dan was er ook echt wel een max bereikt hoor. Sommige mensen zijn echt afschuwelijk.

Wow wat een heftige maatregelen meteen!! Ik dacht je krijgt gewoon even een gesprekje met dat dat wat te ver ging en of je er in het vervolg op wilt letten ofzo. Wat stom ook dat je niet mocht ophangen! Wij mogen dat gelukkig wel na 3x waarschuwen. Anders blijf je met sommige mensen een hele dag praten als het aan hen logt haha.

Gelukkig werk je er inmiddels niet meer! Echt niet normaal hoor.

Ja dan bel je zo lang over een discussie die toch niet opgelost kan worden maar elke seconde telt voor je gemiddelde :sweat_smile: Frustraties

1 like