Zou je een waterkoker kunnen spuiten met gouden verf ofzo?
We zijn verhuisd, jullie mogen allemaal op bezoek komen.
@Luzarl wel oppassen met de elektra dan! Kan wel denk ik zo.
Een plastic of RVS? Ik denk dat het er met zo’n fles met spuitverf best snel afbrokkelt door de warmte eigenlijk.
Ja kan wat voorn matteriaal is het? Ik zou hem even schoonmaken en bij plastic miss even schuren. De electronia deeltjes ff afplakken. En dan op gepaste afstand van boven naar beneden spuiten. Zo krijg je de minste druppels en rare vlekjes enzo.
Misschien met radiatorverf? Maar weet niet of dat bestaat in goud
Ik heb gewoon een witte goeiekope tweedehandse van de blokker, maar ik vind hem lillek. Ik ga eens naar radiatorverf kijken, thanks!
Denk dat het op plastic wel zal hechten, als ie goedkoop en lelijk is is het mss het experimenteren waard? Kan er alleen maar van opknappen haha
Ja hoor wilde ff m’n nagel korter maken maar te lui om een schaartje te pakken. Eindstand: halve nagel eraf gerukt, blood everywhere.
Pff ik heb B op insta, en B had vandaag een event.
A. Deelt foto en met/ over B in story
B deelt story van A
A deelt dat b zijn story deelt
B deelt dat A de story die hij gedeeld heeft deelt.
En B doet dit nu dus met veel verschillende A personen
Radiatorlak is wel best duur volgens mij
Woon je nu samen?
Er zit nu een man bij Jinek en hij beweert op levensenergie te leven. Hij zegt dat hij 5 maanden niet gegeten en gedronken heeft en daarnaast nauwelijks slaapt??? Als jij 5 maanden niet eet en drinkt dan ben je na 5 maanden allang de pijp uit joh. Nu loopt ie ook te beweren dat een man in India 70 jaar niet gegeten en gedronken heeft
Hij slaapt 4 uur in de week zegt ie nu. Oh en je moet dit niet zelf proberen geeft hij aan. Was ik niet van plan nee, want dan ben ik over een paar weken dood
Edit: nu mag een 5G gekkie zijn verhaal doen. Echt, waar is die Jinek mee bezig dat ze dit soort mensen zendtijd geeft
Ja met de kleine meit!
Ik heb er zon hekel aan als mensen hun repost resposten. Ja lekker boeiend dat andere mensen jouw post leuk vinden.
Ik heb een mailtje gestuurd naar het lokale asiel om wat senioren binnenkatten te bezoeken. Hopelijk kan het en vindt een van de twee me leuk
Yeahh, welkom in 't sjoone Zitterd. Snel dan maar op de wijn komen
Liefmans ook goed?
Als d’r maar alcohol inzit . Of geef je nog BV? Haha
Ja die op levensenergie leeft, ik geloof er geen reet van. Hij slaapt 's nachts niet, nee dan eet en drinkt ie zijn koelkast leeg
Wat fijn!! Feessie dus