Wat je even kwijt wil #42

Heel herkenbaar, wij gingen ook vaak naar Duitsland (of Luxemburg). Altijd dat geneuzel op school dat we niet naar Spanje of Italië gingen. Duitsland is prachtig.

1 like

Nopeee! Dus kom maar door :cocktail:

4 likes

Ik heb zo lekker gegeten echt Jezus :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

4 likes

Urgh ik heb altijd de laatste week van mn pil strip zo’n koppijn. Ik wil echt stop met die kut pil maarja EN DAN

Ik ook. :grimacing: Wilde eigenlijk helemaal naar het zuiden maar dat vind ik wat ver. Dus ik ga naar Eifel gebied en eromheen. Wordt mijn eerste Duitsland tripje (muv berlijn).

1 like

Ik heb nu ook weer ineens trek in frikandel met majnes. Echt zo verschrikkelijk irritant! haha. Ik kan maar beter gaan slapen, dit heeft geen nut zo :joy:

1 like

Stok mee zalluf

8 likes

Heerlak

Nou ik heb een bestelling geplaatst :joy: Dit moet echt het laatste zijn hoor jezus mina, heb geloof ik in twee weken tijd al 10 thuisbezorgd aan mn deur gehad.

Edit : Nou god straft meteen… krijg zojuist een telefoontje dat de FRIKANDELLEN ZIJN UITVERKOCHT. Nu komen er kroketten mijn kant op :frowning:

7 likes

Ik lig lekker in bed maar moet er nog uit om m’n lenzen uit te doen

Echt geen zin in

Wat heb je gegeten?

Maar echt hoor ik kon Typhoon vroeger ook wel waarderen maar wat een zoetsappig gedoe tegenwoordig, echt niet mijn ding :")

2 likes

Met

(De salade dus, niet de pork)

En naan en dips

6 likes

Ik lig met trek in bed, dus nu lig ik asmr mukbangs te kijken terwijl ik me de smaken zo goed mogelijk probeer voor te stellen. Sad.

1 like

Is het bij jullie ook zo vochtig in huis ineens? Mijn hele bed voelt klam aan, echt goor. De thermometer geeft ook aan dat de luchtvochtigheid 70% is, maar hoe dan ineens? En vooral, hoe gaat het weer omlaaaaaag.

3 likes

Haha, gek genoeg verdraag ik de geluiden wel, anders zou dit idd echt hels zijn ja.
Ben al eerder wel eens heerlijk in slaap gevallen met dit soort video’s

@Spaarlamp hier ook! Las het al meer vandaag op het forum. Hopelijk zakt het de komende dagen

Oh dan ben ik gelukkig niet de enige haha. Keek net ff op de iPhone thermometer en daar staat dat de luchtvochtigheid buiten ook 83% is, doe ff normaal :joy:

Ja hier ook! Echt viezig

Meh, vies dat kleffe in ieder geval. M’n was droogt ook echt voor geen meter op het moment :unamused:

Ja hier ook. Niet dat mijn bed klam is maar mijn haar is echt al sinds vanmorgen alsof ik dagen in één of andere tropische, kleffe jungle heb rondgezworven terwijl ik het gisteren voor ik naar bed ging heb gewassen. En de was droogt inderdaad ook heel slecht

5 likes

Oh lekker :heart_eyes:

1 like