Soms ontdek je nieuwe dieptes van dingen waar je echt geen behoefte aan hebt, en daar kan ik sinds enkele minuten ‘samenwerkingen van Bløf en Typhoon’ aan toevoegen.
Ik kijk nu Years & Years via NPO startplus en ik word echt helemaal lijp van die dystopische wereld die ze schetsen die, vrees ik, niet eens zo ver van onze huidige wereld af staat.
Ja ben echt blij dat hij thuis is en we hem nu meer eten kunnen geven.
Mijn schoonmoeder zei net iets heel vervelends over mij en mijn vriend in de groepsapp waar ook mijn zwager + vriendin en schoonvader inzitten en het raakte me echt veel harder dan verwacht dus ik barstte in huilen uit, ook van boosheid. Vond het echt even een beetje gek van mezelf.
Maar goed nu is mijn mascara echt geruineerd dus daar ben ik nog het meest boos en verdrietig om want het zat supermooi en ik wil het niet helemaal opnieuw doen
Ja zou het aan je vriend vragen, wel lief gebaar van je
Ik zou het even aan je vriend vragen, vind het heel lief van je en denk zeker dat zijn familie het kan waarderen!
Ik moet hakken dragen in de stad echt afleren. Ik loop helemaal als bambi naar het station steeds migado.
Ik voel me aangesproken, maar waarom kan jij niet dan?
Echt knap van je dochter, ik hoop dat er meer ouders zijn die hun kindjes zo opvoeden. Dan wordt de wereld weer iets beter
Geen auto/rijbewijs (en wil niet vliegen). Durf dat trouwens ook niet in mijn eentje en niemand om mee te gaan.
En eigenlijk denk ik over 2020 in het algemeen sowieso van sla op vakantie gaan gewoon ff over.
Ik heb een grove fout gemaakt door red velvet kruidnoten te kopen. Ze zijn zo lekker
Waar koop je die?
AH heeft ze. Zijn van bolletje!
Ik had ze vorige week ook en vond ze echt te zuur of hoort dat juist bij red velvet?
Ja dat hoort er wel een beetje bij
Mijn MacBook laadt niet meer op en ik denk dat het aan de oplader ligt. Hoe weet ik nu of het alleen aan het snoertje is of de oplader zelf?
Aha oke! Neem je ook geen dagen vrij?
Jawel! Heb die dagen vrij wel nodig.
Ja snap ik! Ik merk zelf om me heen dat veel mensen dan ook geen vrij nemen, terwijl we op werk maar 10 dagen mee mogen nemen bijvoorbeeld.