Jaaaa dit stond ook op de best social insta. Echt wtf.
Met sonde zo te zien? Is er iets uit de echo gekomen?
Arm beestje
Aaawh! Zo sneu om alles te volgen, gaat het beter nu?
Gefeliciteerd
Ja hij heeft een sonde inderdaad. Echo kwam niks bijzonders uit dus de dierenarts snapt ook niet wat er nu precies aan de hand is
Dankje!
Ahh wat rot zeg! Hopelijk sterkt hij door die sonde wat aan en gaat hij snel weer zelf wat eten. Ik heb echt met jullie te doen
Ik ga bij een vriendin eten en haar vriend is er ineens bij (ik ga naar haar nieuwe huis kijken en hij woont daar nog niet dus had dat niet verwacht), en hij kookt en ze vergeet vaak dat ik grotendeels vegetarisch eet dus ik ben benieuwd wat ik voorgeschoteld krijg
Achh, beterschap
Ben vandaag op werk redelijk uit mijn slof geschoten, was echt rond tijd dat ik net klaar was met werk. Nu nog steeds die frons van mijn hoofd aan het poetsen. Na 2000 keer dingen aangeven zoeken ze het zelf maar uit als het te moeilijk is om te luisteren.
Getver, ik had deze week eindelijk weer eens twee dagen vrij in plaats van één of nul, moet ik morgen invallen voor iemand Gelukkig maar een paar uurtjes maar wel midden op de dag, kan er nog niet echt zin in krijgen
Het lijkt op een frans snorrerje
wat een moppie <3 jij ondertussen ook iets blijer?
Nadat ik in een gesprekje zei met m’n buurman dat ik wat zou gaan eten wat ik nog in m’n vriezer had, heeft hij voor mij een pizza besteld. Heel chill maar dit is niet onze band. Moet ik nu iets terug doen+
Ja ik vond het ook altijd suf als kinderen naar Duitsland op vakantie gingen. Zo stom! Weet nu iig al wel jarenlang dat Duitsland echt super mooie steden heeft, hele mooie wandelgebieden, prachtige kastelen en het zuiden heeft al helemaal mooie natuur. Ben wel een aantal keer naar Zwitserland en Oostenrijk geweest met m’n ouders en een vriendin van me vond dat ouderwets? Nu gaat ze al jarenlang samen met haar vriend en haar zus en die vriend steevast naar Oostenrijk lol.
Ik had een heel lief konijntje en hij is doodgegaan, 2 maanden nadat hij bij ons kwam. En nu heb ik alle foto’s en filmpjes van hem maar verwijderd omdat ik zo verdrietig word als ik eraan herinnerd word hoe lief hij was
Ik heb trek in een tompouce maar ik weet dat als ik nu naar de supermarkt ga de kans groot is dat ze het niet hebben
Achh hoop dat hij snel beter wordt
Ik ben echt blij dat m’n microfoon op mute kan ik college want ik ben echt niet in de mood blèren tegen de laptop houdt me nog een beetje op de been