Wat je even kwijt wil #42

Hahaha, ik hoor net van de buren een paar huizen verderop dat onze kat steeds met hun kat speelt. Normaal vecht hij altijd met andere katten, maar deze vertonen heel verliefd gedrag zei ze.

Onze kat is sowieso beroemd hier in de buurt. Krijg regelmatig foto’s doorgestuurd van buren dat hij weer bij hen op de oprit ligt, of naar binnen gluurt via de vensterbank. En gisteren liep ik een rondje met hem (ja, ik wandel met mijn kat :sweat_smile:) en kwamen we een paar buurtkinderen tegen die hem allemaal vrolijk begroetten.
Ik voel me echt een kneus, maar kan echt gelukkig worden van dat soort dingen.

51 likes

Poeh had gisteren een pittige dag op werk waarin ik een aantal keer flink assertief moest zijn en toen savonds heb ik nog drie uur gevideobeld met een vriendin. Dat laatste is natuurlijk gezellig maar eigenlijk teveel na zo’n dag. Ik kon ook niet slapen doordat ik zoveel gesprekken had gevoerd en alles nog moest verwerken. Merk nu dat ik ook helemaaaaal geen zin heb om te werken en zelfs een beetje een neerslachtige bui heb. Misschien straks maar even een dutje doen of een wandeling. Nog even bedenken welke ik denk dat het meeste opfleurt :thumbsup:.

Wel leuk: had een vloerkleed besteld en dat komt vanavond binnen. Rib uit mijn lijf maar als ik dan toch in mijn mini woning moet blijven wonen, dan beter in stijl :heart_eyes:.

6 likes

Ik ga stuk om mezelf, mijn halve huis zit onder de muggen en ik ben al een week op moordjacht. Net had ik er gelukkig heel veel in een keer en heb alles vastgelegd op film en naar familie/vrienden gestuurd. Net zelf teruggekeken en ik was me toch een partij fanatiek :sweat_smile: Volgens mij is de kust nu wel weer veilig.

2 likes

Voor Canada kun je een working holiday visum krijgen. Die worden volgens mij vanaf november verdeeld voor het jaar erna. Je kunt zoeken op international experience Canada. Volgens mij staat het nu trouwens wel stil vanwege Corona.

1 like

Mijn moeder schreeuwt altijd zo enorm hard als ze met mijn zus in Australië aan het Skypen is. ALSOF HET GELUID OVER DE HELE AARDBOL MOET GAAN. Ipv via de computer. Als jullie dus ineens luid geschreeuw horen in de richting van Australië… Dat is mijn moeder.

38 likes

Ik heb t idee dat Tinder me fuckt en me soms matched met mannen die ik nooit heb geliked.
Net kreeg ik een " Laat maar je ziet er toch niet uit" van een jongen die zelf niet echt het recht had om zulke dingen te zeggen zeg maar. Alleen maar omdat ik blijkbaar 1 dag niet had gereageerd :joy:
Heb gegierd vooral omdat hij “Respectvolle jongen” in zn bio heeft staan hahaha.

1 like

No spon maar kaasschaven is een zoveel leukere en fijnere ervaring geworden sinds ik m’n boska kaasschaaf heb :smiling_face_with_three_hearts: nooit meer een kapotte kaas, dat ding glijdt eroverheen love it

Groetjes van een tata die momenteel boterham met geschaafde kaas in dr mond duwt

16 likes

Er zitten 5 mussen in mn vogel badje en een merel zit er naast netjes op zn beurt te wachten.
En ik zit zo voor t raam toe te kijken :hugs:

17 likes

Wtf maandag en dinsdag weer 26 graden :eek:

3 likes

Ik ga zo even naar de stad om wat nodige inkopen te doen. Heb hier nog €100,- contant liggen en mag van mezelf daar iets leuks voor kopen.

12 likes

Weet iemand hoe je die soort van metalen schaal noemt waar het eten in ligt? Ik weet gewoon echt niet waar ik op moet googlen en dingen als metalen bord/schaal leveren niet dit op…

Tray misschien?

1 like

Dienblad? Ik weet het ook niet

2 likes

Ik word alleen al naar van het idee dat ik hier met mes en vork langs zou moeten komen brrrr

31 likes

Is het niet zoiets:

1 like

Ik word op een of andere manier helemaal naar van dat bord

24 likes

Dit dus. Het verlaten van een plaats van ongeval indien er schade is ontstaan is een strafbaar feit en als ze hem verdenken van betrokkenheid dan mogen ze een blaastest afnemen. Of het bewijsbaar is, is weer een andere vraag

2 likes

https://www.reddit.com/r/WeWantPlates/

2 likes

Ik kan dit niet bekijken zonder app haha

Ook niet als je klikt op ‘continue in browser’?