De kat is opgenomen. Hij krijgt een echo en als daar niks uit komt moet hij een sonde.
Vind het zo kut dit
Ahhh hopelijk kunnen ze iets vinden waar wat aan gedaan kan worden. Hij is in elk geval in goede handen bij de dierenarts! Ik duim ervoor
Ahh, zo sneu! Ik hoop echt zo dat ze iets kunnen vinden en hij snel weer gaat eten
Gefeliciteerd!!
Ik moet binnenkort naar de tandarts en vannacht droomde ik dat eentje me ongewenst aanraakte nou echt een top droom.
@Axolotl Hopelijk vinden ze iets en kunnen ze hem helpen!
Zo, dit is niet mijn dag. En ik ben echt nog supermoe. Gelukkig maar een kort dagje vandaag.
Pffff ik duim voor m
Ik heb net mijn trein gemist doordat de brug open stond. Echt een flut smoes klinkt het, maar het was gewoon waar. Nu kom ik te laat op mijn meetingā¦
Goede tips, bedankt! Ik denk inderdaad dat ik eerst voor mezelf op een rijtje moet zetten waar ik precies zou willen werken of in ieder geval in welke richting, zodat ik wat gerichter kan gaan zoeken. Naar mijn weten is het inderdaad zo dat je ook in Canada een stuk makkelijker een visum krijgt wanneer je een werkgever hebt!
Ik fiets letterlijk NOOIT en wat win ik bij de p.ostcode l.oterijā¦ EEN FIETS
Hahaha heb ik weer
ps iemand fiets kopen?
Ik zoek nog wel een fiets
350 euro handje contantje mag je m zelf ophalen bij de batavus winkel. Lullen we nergens meer over
Nouā¦
Rustaaag misschien is het een grapje
Nou op de echo was dus niks te zien dus we krijgen zo een kat met sonde mee naar huis. De dierenarts schrok hoeveel hij afgevallen was dus ben blij dat we door zijn blijven zeuren voor meer onderzoek enzo. Laatste keer had ik een vervanger en die wuifde het echt een beetje weg alsof ik overbezorgd was.
2020 is echt niet ons jaar wbt dieren
Oke bah ik zit te poepen in het enge huisje en mijn vriend is broodjes halen. Gaat de hond grommen naar iets op de gang
ik ga vanmiddag om 16:30:01 met zwangerschapsverlof en heb alvast mān autoreply ingesteld
Het is een puppy dus waarschijnlijk gromt hij tegen een spin oid, donāt worry
Jij ook gefeliciteerd
Geintje man