Wat je even kwijt wil #42

Zal ik ontbijten met taart?
Of is dat te vroeg voor vandaag?
Hoe dan ook.
Ik ben jarig!

59 likes

Gefeliciteerd! En sowieso taart als ontbijt :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd! En zeker doen, dit lijkt mij de meest geschikte dag van het jaar om dat te doen! :grin:

1 like

Oh ik ga vandaag weer eens op locatie werken met iemand, best leuk. Zit in de trein maar nu staat er een defecte trein op de spoorbrug dus kunnen we nog niet vertrekken. Ben benieuwd hoe lang dit gaat durenā€¦

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face: en het is altijd tijd voor taart, vooral vandaag!

1 like

Haha dan zitten wij in dezelfde trein!
Zit ik dan met mn goeie gedrag :roll_eyes:

1 like

GefeliciteerdšŸ„³ en het is nooit te vroeg voor taart

1 like

Gefeliciteerd en geniet van je taart! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Super leuk! Er zijn volgens mij wel veel websites/instanties te vinden die je daar wegwijs in kunnen maken. Wel even uitkijken dat je niet een soort bemiddelingsbureau in de armen neemt, die vragen vaak super hoge bedragen. Canada is wel streng met visumbeleid, dus daar moet je vooral op tijd mee beginnen. Ik weet natuurlijk niet in welke sector je een baan zoekt, maar wellicht kun je eens zoeken via LinkedIn of je uni/hogeschool?

Nou goed, verder weet ik niet veel van Canada, maar dit is wat ik mijn studenten altijd vertel, haha

2 likes

Ooooh gezellig! Ik was alweer onderweg naar huis want ik dacht dit gaat m niet meer worden maar nu zit ik toch in die andere trein.

Ja ik heb 2 afspraken op kantoor dus dacht wacht het nog even af!
Volgens mij rijdt deze wel gewoon yesss

1 like

Moet dat? :scream:

Nooiit te vroeg voor taart!! :grin::grin:

Gefeliciteerd Birthday-Buddy :partying_face::partying_face:

9 likes

Iemand zei laatst tegen me dat katten niet graag over hun buik geaaid worden, ook al gaan ze op hun rug liggen en laten ze het toe. Kan ik me niet voorstellen dat ik mijn katten al jarenlang mishandel want die beesten zijn fel genoeg om aan te geven wat ze niet willen.

15 likes

Gewoon doen! Gefeliciteerd :tada::partying_face::birthday::plate_with_cutlery:

1 like

Wat lief, bedankt voor je advies! Ik heb een achtergrond in Engelse taal en literatuur en doe nu een master communicatie. Super breed dus ik zie soms door het bomen het bos niet meer qua banen

1 like

Gefeliciteerd!
Let is eat a buttload of pie!

1 like

Misschien is er ergens een forum/Facebook groep voor Nederlanders in Canada? Lastig dat je niet precies weet wat je wil, want anders zou je bij specifieke bedrijven kunnen solliciteren. Als het zo ongeveer als Amerika werkt kunnen zij je dan ā€˜sponsorenā€™ voor een visum. Ik heb ook wel eens een website voor Nederlanders in Amerika (VS) gevonden met vacatures waar ze dan specifieke Nederlandstaligen zochten, misschien bestaat zoiets ook voor Canada.