Wat je even kwijt wil #42

Ik word absoluut labiel van kiespijn/tandpijn. Ik kan allerlei soorten pijn hebben maar dit is echt noooit leuk. En ik heb nooit napijn van een wortelkanaalbehandeling maar vandaag ineens wel (was ook onverwacht gedaan want er zou eigenlijk alleen een gaatje worden gevuld).

En ik barstte in huilen uit in de sportschool terwijl mijn training zo goed ging en ik echt lekker aan het flirten was met een soort gespierde Hagrid

De action heeft ook zulke chocolade tabletten van rolo!

1 like

Ik ga voor het eerst een nachtje in een hotel slapen in mijn eigen stad als mini break hahaha. Nu nog uitzoeken waar, best wel gek om ineens hotel websites te vergelijken van je woonplaats (en knap hoeveel plekken zich ā€˜city centerā€™ durven te noemen. Lies!!!)

14 likes

Ik voel me voor het eerst sinds mā€™n break up echt eenzaam, maar niet genoeg om ff een potje te janken. Echt zoā€™n meh gevoel waar je niks mee kunt.

2 likes

Als ze niet met een oplossing komen gewoon het RDW bellen en zeggen dat de keurmeester dit staaltje prutswerk goedkeurt. Zo is een auto van een vriendin eens onterecht afgekeurd op een punt wat de RDW niet van belang vind maar de garage wilde dat natuurlijk graag repareren want ā‚¬ā‚¬ā‚¬ dus zij keurden ā€˜m toch af. Toen hebben ze ook RDW gebeld en hebben zij contact opgenomen met die keurmeester en is de auto alsnog goedgekeurd

3 likes

Ik dacht dat is gewoon een garage grapje maar dat is gewoon serieus?? Dan zou ik echt het rdw gaan bellen morgen :flushed::flushed:

1 like

Eigenlijk altijd als ik in een huis in de Ardennen ben, ben ik een beetje bang sā€™avonds. Durf gewoon niet alleen in bad te gaan liggen omdat het bad op een andere verdieping is dan waar mijn vriend is

3 likes

Snap ikā€¦ die huisjes zijn ook altijd zo afgelegen, kriig ook altijd een beetje cabin in the Woods vibes als ik daar ben

Volgens mij mag dit wel, hij is weggegaan na een ongeval. Ookal was het een eenzijdig ongeval, je hoort dit wel te melden bij de politie.

Hebben ze niet eerst gevraagd of hij had gereden? En hebben ze gezegd dat hij ergens van wordt verdacht?

3 likes

Ja precies daarom! En overdag vind ik het chill en lekker landelijk maar sā€™avonds niet meer

1 like

Ah dat is echt fijn!

@Klikhier Als je in de badkamer gaat staan hoor je het altijd net wat beter :grin:

2 likes

Ik verveel mij!!!

Muggen STERF

1 like

Waarom maken die beesten zoveel geluid. :weary:

Ik ben gestoken op mijn kleine teen en het jeukt zo erg :sob: rotbeesten

Ik heb geen zin meer in de werkdag en ik zit pas in de eerste trein. Sigh. Gelukkig is de SB zo al open.

Hier ook een schijtnacht gehad door schijtmuggen :tired_face: hoop dat ik een dag kantoor overleef zo.

538 is dan ook wel echt (voor een groot deel) een witte mannen cluppie. Maar ja, nu heeft hij wel een probleem, want ik zou never Armys beledigen.

4 likes

Deze week duurt laaaang. De woensdag moet nog beginnen :hot_face:.

Ik wil hierna (lees: volgend contract) echt vier dagen werken in plaats van vijf, zoā€™n groot verschil.

Ik ben als het goed is in februari afgestudeerd en zou super graag naar Canada emigreren. Misschien niet definitief, maar voor een aantal jaar. Alleen jammer dat ik geen idee heb hoe ik zoiets aan moet gaan pakken qua vinden van een baan en huis :tired_face:

3 likes