Uuuuggggghhhhhh ik moet eten voor morgen voorbereiden en heb er zo geen tering zin in. Ik trek dat regelmatige leven echt niet en het is maar drie dagen in de week nu. Maar zondag en maandag gaat lunch etc maken in de avond wel maar dinsdagavond heb ik dan al weer zo fucking genoeg van die regelmaat dat ik gewoon geen lunch wil maken.
Oh dat valt inderdaad wel mee gelukkig! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Je was al te laat met de apk en zij bieden je een snelle oplossing zodat je auto door de keuring komt? Vind dit niet meteen klachtwaardig, klinkt eerder als miscommunicatie waarbij jullie verwacht hadden dat het binnen een dag gerepareerd zou kunnen worden.
Ben maar in bed gaan liggen. Jezus eerste avond in weken dat ik me niet heel moe voel en eigenlijk wel goed en dan verveel ik me en wil ik wat doen, maaar kan niemand enzo. Echt hoor heb ik weer
He, ik hoorde zojuist een vreemd verhaal en ik denk dat het niet kan maar misschien dat het wel mag.
Een kennis van mij is aangeschoten(?) tegen een boom aangereden, vervolgens kon de auto niet meer rijden en heeft hij deze laten staan en is naar huis gaan lopen. Toen heeft hij thuis nog een paar drankjes genomen en een paar uur daarna stond de politie aan de deur voor een blaastest.
Mag de politie een aantal uur later een blaastest gaan doen bij de eigenaar van de auto? Voor hetzelfde geld had deze persoon van te voren niet gedronken of Ć¼berhaupt niet eens gereden??
Even voor de duidelijkheid; rijden met alcohol op vind ik al not done, dus deze kennis heeft al de nodige opmerkingen van mij gehadš
Wow wat stom dat ib je niet helpt. Dat is zijn/haar werk blijven aangeven en vragen om hulp is denk ik t enige wat je kunt doen Ć©n bij directie aangeven dat je dit niet lang volhoud!
Heb je een collega waar je je verhaal bij kunt doen? Vertrouwenspersoon/iemand uit de werkgroep soc.em.?
Nee hoor, we hadden een extra auto geregeld dus als hij moest blijven staan had dat gekund. + dat wisten zij ook.
Zij bieden nu een hobby bobby oplossing aan waar wij niet mee akkoord gaan. Daarbij zitten er ook mistlampen onder hetzelfde paneel als de originele reflectoren en is dit absoluut geen oplossing die goedgekeurd zou worden door de RDW (i.v.m. het vocht).
nee dan mogen ze geen blaastest meer doen lijkt mij. Kan alleen ter plekke, zelfde rede waarom ze niet je rijbewijs kunnen afpakken als je 50km te hard wordt geflitst maar niet staande gehouden.
Ja dit lijkt mij dus ook. Ze mogen allen zoiets doen als ze bewijs hebben wie er rijd op zoān momentā¦
Neeeee durf ik niet
Ik ga morgen voor het eerst in een half jaar tijd naar de uni, omdat ik een plekje in de bieb heb gereserveerd. Voel me als een klein kind dat morgen naar de Efteling gaat. Al denk ik dat als mijn wekker gaat het direct is afgelopen met de pret
Ik was net 538 aan het luisteren, en de dj maakte nogal onnodige opmerkingen over een Koreaanse popgroep (pin me er niet op vast, had het begin gemist). Vervolgens ging het los in een appgroep, dat jongeren het racistisch vonden etc. Vervolgens ging die dj de jongeren met volledige naam noemen Ʃn bellen en ze compleet belachelijk maken, dat hij de discussie niet met ze aan ging, dat ze toch maar 18 jaar waren en niet konden discussiƫren, dat hij er niets mee bedoelde en dat het hem allemaal geen flikker kon schelen wat ze zeiden en ze allemaal overdreven. WTF? Ik hoop dat dit gevolgen voor hem gaat hebben. Het duurde ook gewoon een kwartier ofzo, dat bellen naar die meisjes. Echt respectloze dingen heeft hij gezegd, hij wilde gewoon niet luisteren.
Ik stond vanavond een beetje sip in de sportzaal omdat iedereen met elkaar leek te praten en ik nooit zo makkelijk aansluiting vind, en toen werd ik opeens aangesproken door een meisje waar ik echt heel lang geleden mee heb gesproken en ze herinnerde zich nog wat ik toen verteld had . En de yoga was ook nog eens heel fijn
Was dit voor of na 22.00?
Die Francis die nu bij Jinek zit vind ik echt een lieve vrouw
Voor! Maar de volgende dj ging geloof ik na tienen weer iemand bellen.
Edit: https://www.538.nl/gemist vanaf 2uur10 geloof ik. Vooral vanaf 2:18 is het bizar. Idioot.
Ik weet echt even niet meer of ik al een slaappil heb ingenomen. Twee kan ook geen kwaad maar dan vaak wel last van heftige dromen
Wacht een half uurtje en dan merk je het gauw genoeg!
Ja huh hij gaat letterlijk die meiden die reageren met naam en toenaam noemen en ze opbellen en uitlachen?
Hahaha, wat een grapā¦ Heb die foto laten zien aan mijn vriend (werkte bij een garage) en die zegt dat het gewoon een kwestie is van demonteren, droogblazen en kitten. Dus niet eens een hele operatie. Hoop dat het nog wordt opgelost voor je!