Niet tijdelijk hijs er altijd.
Nu heb ik zin in een Pumpkin Spice Cream Frappuccino
Hahah ja daarom waren mijn vriend en ik ook een match. Hij had twee fotoās met zijn katten, ja niet te weerstaan die schatjes
Jongens, wie wilt mijn bestie overnemen? Ze dwingt me om met die leuke gast uit mijn omaās verzorgingshuis te praten. Ik durf niet. Nu moet mijn broer het van haar doen, want āzonder naam kan ik hem niet stalkenā. Halp!
Ze houdt van anime en is kortgeleden jarig geweest, dus jullie hoeven voorlopig geen kadootjes voor dār te kopen
Ja kijk daarom vind ik Starbucks zo moeilijk, er zijn zoveel dingen met heftige namen en ik weet nooit wat alles is. Klinkt wel lekker tho
Nee sorry in deze situatie ben ik team bestie, go for it girl!
Ik heb nu zoān moeilijk nieuw kind in mijn klas, zit echt met mijn handen in het haar.
Voel me ook niet gehoord door de directeur en IBāer, dus ik ben echt zoekende wat ik
hier nu mee aan moet.
Wat ik wel weet, is dat ik op deze basis het niet volhoud tot aan de herfstvakantieā¦
Ja nog geen idee! Maar het moet al voor begin oktober doorgegeven worden!
Ik heb geen idee, het stond in de folder voor deze week. Maar @Maestoso reageerde al dat deze goddelijk is dus misschien weet zij of hij in het vaste assortiment zit
Op een paar plekken in mijn woonplaats staat in tunnels āga zelf op zoek naar de waarheidā gekalkt en ik heb echt zin om eronder te zetten āop Facebookā. Want dat is wel wat deze mensen bedoelen.
Doen
Die vegan gyros van vivera is toch zo lekker he mmmm
Ik had het ook al in mijn stories benoemd, maar ik ben er nog ondersteboven van.
Onze auto ging vandaag voor de APK en aan de telefoon zeiden ze dat er vocht achter de reflectoren zaten, dus dat hebben ze gefixed.
En daar bedoelden ze dus dit mee:
Samenvatting
Met dubbelzijdig tape dus ook hĆØ.
Hoooo ik kijk die docu van Summer (dat 11-jarige model). Lekker āprakkieā eten bij oma, moest echt lachen bij dat stukje.
Ik heb heel lang hier naar zitten kijken, maar ze hebben dus gewoon een stukje reflectie tape eronder geplakt? Dat is toch wel een beetje beunhaas
Die FAQ balk flikkert de hele tijd onderin mān scherm bij scrollen
Ze zijn wel van plastic, maar inderdaad gewoon zo op de bumper geplakt.
We waren al te laat met de APK (oeps) en KwikF was de enige die direct deze week kon.
Nou, dat was 1 keer en nooit weer.
Ik voel me eenzaam Ć©n verveel me, goede combi wel ja
Oh en mijn opdracht die ik voor de pycholoog (ja voor mezelf i get it) moest doen, lukt al 2 dagen niet. Probeer het wel, maar t werkt niet.
De grote vraag is hoeveel moest je voor deze ongein betalen?
Dat viel nog mee haha de reflectoren waren in totaal 8 euro!
Mijn vriend die wist gewoon niet hoe hij moest reageren toen hij de auto ophaalde. Hij zag het en was gewoon totaal verbijsterd. Morgen gaat hij terug om een klacht in te dienen.