Wat je even kwijt wil #42

Heb je een webshop oid?

Geen webshop, wel een Instagram! (En Etsy maar vind Instagram prettiger werken haha).

3 likes

Superleuk! Maak je ook kettinkjes met stenen op aanvraag?

1 like

Er komt dus een Nederlandse drag race en ik vind het nu al kut. Het word soieso een C kwaliteit aftreksel.

1 like

Eens, maar waarschijnlijk zit ik toch weer elke week te kijken. Ik hou van pauper tv.

4 likes

Jazeker! :grin:

1 like

Erg leuk zo! Is ff wat ruiger dan gewone afgeslepen stenen! Vind het wel wat hebben!

1 like

Thanks! Ik vind de vormen van ongeslepen stenen altijd zo mooi :blush:

Een aantal maanden geleden was ik begonnen met himym en ik ben nu halverwege het laatste seizoen en ik wil gewoon nog helemaal niet dat het eindigt. Zo jammer. :sob:

Ik heb van half vijf tot zeven uur geslapen en voel me nu zooo gaar. Echt niet chill

Ik heb mā€™n ex zojuist een berichtje gestuurd, omdat ik oprecht benieuwd ben hoe het met hem gaat.

Ik wil niet meer met mensen IRL praten

13 likes

Dan hou je het lekker bij ons voortaan :joy:.

6 likes

Omg dit ja maar helaas is het mā€™n werk :joy:

1 like

Ik bedenk me net dat als ik een kind zou hebben , en mn broer, zwager , neef , beste vriend wie dan ook een foto van mijn kind gebruikt om op tinder meer likes te krijgen. Dat ik daar dan op zn zachts gezegd niet blij mee zou zijn. En nog minder blij als er dan bij staat ā€œIs niet mijn kindā€ Nee kerel is mijn kind!!

11 likes

Maar hoe mottie dan zijn zachte kant laten zien?

5 likes

Een dier. Ik like meestal alles met dieren. Niet om de vent zelf maar om de schattige hond

9 likes

Zoiets?

19 likes

oeeeeh goeie tip!!! heb net vandaag die milka met caramel gehaald maar zodra ik weer in de aldi ben haal ik deze :scream: weet je toevallig of deze tijdelijk is of niet?

Nou jongens ik heb vandaag voor het eerst een pumpkin spice latte op. Vond hem verrassend lekker (en fijn dat de pumpkin spice goed overheersend is want de decaf van de Starbucks is helemaal niet lekker), maar het was wel meteen de laatste keer dat ik fucking 5,65 uitgeef aan (een kleine!) koffie. De tering wat een geld.

8 likes