We mogen ons kerstpakket alweer uitkiezen
En wat zijn de keuzes?
Yes het weer van komende week is echt het beste nieuws van de dag, ik heb gelijk zwem- en terras dates gepland
Zooooooo dat is kut. Ik heb mijn luie thuisbezorgd voedsel net laten bezorgen bij mโn werk (ziekenhuis) in plaats van bij mijn thuis. Het komt nu deze kant op, maar omg ze had het ook geprobeerd daar te bezorgen.
Euugghh ik heb te ambitieus boodschappen gedaan voor het avondeten en nu moet ik allemaal dingen maken ipv gewoon iets simpels in de pan gooien damn you, grace van eerder vandaag!!
Ik had voor vanavond boksen op de planning staan, maar ik heb al sinds gisteren barstende koppijn. Wil heel graag gaan, maar als ik met hoofdpijn intensieve dingen ga doen, dan wordt het alleen maar erger
kan iemand me even geruststellen? Ik ga mijn sieraden verkopen bij een winkel in de stad, ze gaan dingen van allerlei lokale ondernemers verkopen en het principe was eigenlijk dat je per maand een bedrag betaalt en daarvoor dan een schap krijgt. Nu heb ik natuurlijk geen idee of het goed gaat lopen en dat bedrag per maand is redelijk wat voor mij (โฌ60,-). Het kan wel, maar als het nou totaal niet loopt is het niet van โoh dat mis ik toch nietโ. Ik heb vanochtend even met de eigenaresse gebeld, zij voelde dat wel goed aan en stelde toen voor om het toch op commissiebasis te doen. De verdeling die ze noemde was 70-30, en ik ging er vanuit dat die 70 dan voor mij zou zijn. Ik heb net even zitten rekenen en kwam tot de conclusie dat het een goed idee is, dus heb gemaild dat ik het inderdaad zo wil doen. Maar nu denk ik ineens, het is toch niet andersom? Dat ik maar 30 procent krijg? Ze heeft het vast benoemd maar kan het me niet meer goed herinneren. Is er iemand met ervaring of inzicht in dit soort dingen die me even gerust kan stellen? Want 70% inleveren is voor zoiets kleinschaligs wel idioot toch?
Ben nog steeds trots op die laatste. Dat handje zo mooi op het pootje van de veenmol. En hij ligt zo mooi precies in t midden van de veenmol!
snap ik, vind ik helemaal terecht. is ook mijn favoriet! die veenmol lijkt er ook echt van te genieten.
Ik zou haar gewoon even bellen om het te vragen maar denk wel dat je het goed begrepen had hoor
Vraag of ze ook nog even een kopie kan maken van het contract.
Grr, ik heb een poststuk vorige week woensdag op de post gedaan. En elke keer komt 'ie dus bij mij terug (volgens de postnl app), maar mijn collega onderschept hem steeds en blijft hem in de oranje brievenbus stoppen En dan komt 'ie 2 dagen later weer volgens de app. Zo komt ie toch nooit aan, is inmiddels dus al een week onderweg. Ik word er echt chagrijnig van. Hij is inmiddels ook al 2 keer gestempeld, zag ik op de foto. En ik heb sowieso ook maar heel klein mijn adres als afzender erop gezet, dus ik snap het niet. Stomme sorteermachine.
Stamppot van maken met wat pecorino ofzo eronder, in een ovenschaal en dan KAAS erop. Heerlijk spruitjes
Huh ik snap hier niks van, waarom komt het niet gewoon aan (of raakt het kwijt)
Omdat 'ie dan in een soort cirkel blijft hangen. Dat heb ik in mijn wijk waar ik loop ook weleens. Dan blijft de sorteermachine het verkeerd lezen en blijft 'ie terug komen op het verkeerde adres.
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wel bijzonder dat ze het vergeten was hoor.
Ik heb alleen haar werknummer dus kan niet meer bellen, ga het sowieso nog wel even navragen! Wou vooral even mโn paniek van het moment gesust hebben haha
@anon42392789 ja het contract krijg ik sowieso nog! Dat zou ze na mijn akkoord op die verdeling aanpassen en opsturen dus daar zal het vast ook instaan (:
Het lijkt mij dat die 70 voor jou is. Maar zou gewoon nog even bellen!
Wel super tof dat je het gaat verkopen zo, goals!!
Ja echt heel tof, vind het vet spannend maar heel leuk allemaal! En ja ik ga het inderdaad nog even checken, maar het stelt me in ieder geval gerust dat meer mensen denken dat het op deze manier logisch is