Het warmste in mijn stad is 27 graden donderdag Ahh welllll.
Ik heb het echt te doen met jullie, ik hoop zo dat het goedkomt! Zo vreselijk dat dwangvoeden. hugs <3
Nooooo
Heb m’n zomer garderobe al opgeruimd…
Had m’n eerste werkdag alleen, uiteraard chaos met als klap op de vuurpijl dat ik een ambulance moest bellen. Vond het zooooo zielig voor die mevrouw, ze is met de bridgeclub mee en zijn allemaal 80+ en ze dacht een tia hebben.
Gelukkig was het niet zo en kon ze vanmiddag toch mee op pad met “de meiden”.
KNMI zegt “De eerste helft van volgende week een grote kans (70-80%) op rustig nazomerweer met temperaturen rond of iets boven 25°C. Daarna neemt de kans op een koeler weertype toe naar ca. 60%. De neerslagkans blijft klein (ca. 20%).”
dus hoop dat het meevalt.
Ik zou willen dat ik een hobby had maar ik vind heel veel dingen niet leuk
Wij hebben twee locaties op het werk, op de ene locatie is het een groot baar festijn met zwangere vrouwen. Ben toch partijtje blij dat ik op de andere locatie zit, het gaat nergens anders meer over.
Ik probeer een insta bio voor mezelf te formuleren en kom er achter dat ik echt karakterloos ben ofzo? Ik kan niks bedenken wat mij nou echt definieert, of waar mijn passie ligt. Ja ik hou van eten en Netflix kijken, maar ja wie niet?
Ik heb nog nooit iemands tinder bio gelezen gefacht " Oh wauw wat een super interessant persoon zeg"
Daarvoor kijk ik wel naar de storys of fotos
Baar festijn het zijn net fruitvliegen, die baren ook maar door
Ik ben op vakantie en het is zooooo zalig hier echt. Het is de hele week 25 graden met een briesje en ik woon naast een rivier en ik heb eindelijk de perfecte plek voor mijn hangmat gevonden, namelijk boven een kabbelend beekje in de schaduw aan de overkant van de rivier waar niemand komt. En er zitten hier ook alleen maar 60+ers dus ik zit heerlijk in een soort live performance van We zijn er bijna waarbij je elke dag tien keer hetzelfde gesprek voert over het weer. Ik denk dat ik hier blijf wonen.
Zolang er niet in je bio staat ‘iS mUh nEefJuH’ kom je al een heel eind
Dit klinkt als alles wat ik nu wil. Waar ben je?
Haha nee maar het was meer een soort mindfuck dat ik dus echt niks boeiends of noemenswaardigs aan mijzelf kan verzinnen. Ik vind dat soms gewoon stom, van jou weet ik bijvoorbeeld dat je dansen heel erg leuk vindt dus dat is cool, iemand anders is weer een filmfreak of een super actieve feminist ofzo. En ik heb gewoon niet zoiets waar echt mijn passie ligt. Ja eten dus en te lang op dit forum rondhangen terwijl ik eigenlijk moet werken
haha het gaat om insta hè jongens niet om tinder
Zo goedemorgen
Zo lijken ze bijna wel ja, de tering. Blijf maar uit de buurt.
Op de grens van Luxemburg en Duitsland! 3 a 4 uurtjes rijden dus goed te doen. Supermooie omgeving ook, in Duitsland (de ene kant van de rivier) het zuidelijke deel van de Eifel en in Luxemburg (de andere kant van de rivier) het Müllerthal wat ook wel klein Zwitserland wordt genoemd dus je zit binnen een paar minuten ook in prachtige natuurgebieden. Echt vette mazzel met het weer ook.
Ik zit voor het eerst sinds maart weer face to face bij mijn psycholoog. Er is intussen zoveel veranderd met mij, positief gezien. Ben ik wel echt trots op.
Alleen ja toch behandeling nodig omdat ik moet gaan vliegen voor mijn werk. Maar door alle veranderingen geloof ik dat het gaat lukken.
Ik ga vanavond maar weer eens spruitjes proberen te eten
Succes!