Wat je even kwijt wil #42

Ik heb die al naar best veel vrienden gestuurd de afgelopen jaren, in de hoop het ooit terug te krijgen. Maar helaas. Ga ze binnenkort gewoon voor mezelf bestellen.

1 like

@Tedmosby, in het vorige wjekw topic vroeg je naar chocolade met lopende karamel vanbinnen.
Ik zag dit in de folder van de Aldi staan en moest aan je denken.

7 likes

Misschien dat de sollicitatie ervoor uitgelopen is? Vind 12 minuten nog best wel meevallen eerlijk gezegd

Echt? Zonder bericht vind ik dat echt asociaal. 5 minuten is echt de max met te laat komen zonder tegenbericht, in dit soort situaties (naar mijn maatstaven dan)

4 likes

Kan het ook incompetentie zijn qua systeem? :joy: Ik zat bij een sollicitatie een tijdje in ‘de wachtruimte’, toen voor de zekerheid eruit gegaan en toen weer erin, werd ik meteen toegevoegd…

Oh beetje mosterd. Hoe is het afgelopen?

1 like

Haha ik had zonet een klant die mijn vogel hoorde op de achtergrond en zei

“Omg are you the bird lady???”

Kennelijk heb ik een reputatie op werk :sweat_smile:

31 likes

Ik kreeg vandaag weer een e-mail met de mededeling dat ik weer voor mijn Woonnet accounts moest betalen. Daar gaat 12,50 die ik beter had kunnen besteden.

4 likes

Die is echt goddelijk

Ik vind jouw vogel zoooo leuk haha voel je vrij om meer foto’s te delen

1 like

Met de fiets donut uitlaten gaat beter nu kon hij lekker even los in het bos

1 like

Sorry maar ik zie steeds voor me dat jij een levende donut hebt ofzo.

8 likes

Hahaha @Honey grafaap is me nieuwe favo

2 likes

:sweat_smile: Dit is mijn Donut met een donut :wink:

44 likes

Haha met alle liefde ik maak er veel te veel! Hij heeft ook een eigen instagram, Captain.Beaky als je filmpjes wil zien.

47 likes

Hoezo the fuuuuuck wordt het volgende week 31 graden? Ga weg :sob:

8 likes

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hou op met me.

2 likes

Ja goffer , oke ik hou van hitte maar ik leef nu in coltruitjes.

2 likes

Godverdomme die kat gaat maar niet eten ondanks dwangvoeren en medicatie en ik weet gewoon niet meer wat we kunnen doen. Dierenarts belt ons terug over een evt sonde en dat is wel een beetje het laatste wat we kunnen doen, anders is het afwachten en hopen dat hij hier doorheen komt :sob:

Ja bye welke petitie moeten we hiertegen tekenen?

3 likes

:crying_cat_face::crying_cat_face: Wat kut zeg! Zo frustrerend ook, konden ze maar praten hè.
Hopelijk komt hij hier snel doorheen! :heart:

1 like