Wat je even kwijt wil #42

Ja en de Hobbit bekijk je beter gewoon helemaal niet.

6 likes

Volgens mij kan je prima met the Hobbit beginnen hoor! Denkt niet dat dat veel uitmaakt. Ik vind het gewoon qua sfeer en diepgang helemaal anders. Voor mij voelde het aan alsof the Hobbit gewoon was gemaakt voor the money, niet zo zeer om het fantastische verhaal of de visie.
Maar veel mensen vinden allebei fantastisch (of vreselijk als je niet van fantasy houdt) dus geloof niets van wat ik zeg!
Maar voor mij staat LOTR er ver boven.

1 like

Fuck excel en fuck begrotingen :slight_smile:

5 likes

@Vaiana De Hobbit zit verhaaltechnisch heel slecht in elkaar omdat een boek van 300 pagina’s is uitgespreid over 3 films, alleen maar om geld te verdienen. De structuur dient het verhaal dus niet, waardoor je hele gekke spanningsbogen krijgt en personages zich op absurde tempo’s ontwikkelen. De films voelen daardoor super leeg en zielloos, met wat “coole” actiescènes om het publiek bezig te houden. Wereld van verschil met Lord of the Rings. Sorry, mijn haat jegens de Hobbit gaat diep.

Mocht iemand mee willen haten, deze reeks van Lindsay Ellis is heel interessant!

9 likes

Hahaha zo herkenbaar.Ik heb ook heel vaak als ik s’nachts naar de wc moet en geen zin heb om mijn bril te pakken dan neem ik mijn telefoon mee voor de zaklamp.En vervolgens ben ik mét de zaklamp aan het zoeken naar mijn telefoon :woman_facepalming:t3:

4 likes

Haha ahw ja kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent. Dat gedeelte is nu in ieder geval afgesloten dus dat gaat mij vandaag niet gebeuren.

1 like

Als ik ergens nooit meer heen wil is het de Apenheul wel zeg jezus, wat een trauma heb ik daar aan over gehouden. Een van die grafaapjes heeft me toen ik klein was ondergepoept, en natuurlijk zijn hier foto’s van en komen ze jaarlijks uit de kast zodat iedereen even kan lachen, ondertussen heb ik echt een hekel aan apen en vind ik ze absoluut niet leuk/schattig/lief en wil ik niet dood gevonden worden in de Apenheul :rage:

Zo dat was mijn jeugdtrauma. Moest het even kwijt. Nee ik ga geen foto’s plaatsen!!

37 likes

Nee ik ga geen foto’s plaatsen!!

Shit… wilde het net vragen…

3 likes

Ahhh zo zielig maar moest wel lachen om de laatste zin :rofl:

1 like

Dont be shy , share the pictures!

1 like

Pasta maken voor lunch, thuis werken heeft soms zo zijn voordelen.

1 like

Lijkt me fantastisch om met jou the Hobbit te kijken. Ik hou daar echt van als mensen goed hun haat voor iets kunnen uitdrukken.
Als een vriendin en ik Harry Potter kijken zijn wij ook heel de tijd bezig: dit klopt niet!!! Aaaah dit kan niet, plothole!

2 likes

Hahaha, echt rare mindfucks zijn dat eigenlijk he. Dan ben je nog zo geprogrammeerd dat je je fietssleutel in je hand hebt ofzo
Ik heb ook een keer heel lang naar mijn bril gezocht, werd er echt boos om dat ik 'm niet kon vinden. Nouja… die had ik dus gewoon op…

1 like

Mijn vriend heeft gewoon geen ondergoed meegenomen op vakantie :+1:t3: Dus nu in de ardennen op zoek naar door hem goedgekeurde boxers

33 likes

Haha dat had ik ook, ik heb het boek the hobbit gelezen en die vond ik leuker dan TLOTR want minder langdradig.
Dus toen ik hoorde dat ook the hobbit drie films werd… Hoe dan??? Wat een meuk die film

Heeft tie een x op tijd geboekt… krijgen we dit :joy:

4 likes

Ik had net echt een mentale breakdown (gelddingen) en heb net een uur keihard zitten janken en mijn ouders reageerden zó ontzettend lief dat ik alleen maar nog harder moest janken en weer echt besef dat ik #blessed ben met zulke lieve ouders.

45 likes

Gewoon net zoals Adam er een blaadje voor hangen. Genoeg te vinden in de Ardennen

7 likes

Bedankt allemaal, zo lief… :cry: ik moet ook accepteren nu dat ik verdrietig mag zijn, dat vind ik zo lastig.
Gelukkig geen ruzie, te weinig gepraat met elkaar de afgelopen jaren, hij heeft het " gevoel" niet meer en heeft nu geen vertrouwen erin dat het nog goed komt. Van allebei de kanten is er schuld.

Ik wil ook geen pijn meer hebben en niet meer verdrietig zijn erom. Ben nu aan het kijken of ik de hypotheek op mijn naam kan krijgen zodat ik gewoon rustig bij kan komen en niet een hele verhuizing ook nog moet doen. Als jullie nog tips hebben <3

2 likes

oke, ik durf al niet meer :confounded: